31 Mart 2012 Cumartesi

Dün.... Bugün....

Dün beni merak eden oldu mu :)
Çok fırtına ve gökgürültülü sağanak vardı, o nedenle bilgisayarı açamadım, akşam ve gece de elektrikler kesildi, geldi, gitti... Voltajlar bazen birden yükseliyor böyle havalarda, ya da yıldırımlar düşüyor, pc donanımı yanabiliyor. Gerçi paratonerimiz var ama özellikle telefon hatları uzaklardaki yıldırımı eve taşıyor...

Hava da soğuk, hele geceleri çok soğuk oluyor :(
Bu ısı dengesizliğinden herhalde, artık enerjimiz yerlerde sürünüyor :(
Biz de köşemizde oturup elişlerimizi yapıyoruz :) Yani ikimiz elişi, birimiz keyif yapıyoruz :))
Yarın özel bir gün.... Bizim için özel birgün :)
Geceyarısından sonra yayınlayacağım nedenini :))


18 yorum :

  1. Merak ettim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Yoksa bu şipşirin eve taşınmanızın yıldönümü mü?

    YanıtlaSil
  3. Sen benim süper kahramanımsın,tabii ki merak ederim seni !

    YanıtlaSil
  4. Siz hep iyi olun inşallah. Bıdık da her zamanki gibi güzel pozlarından birini vermiş:)

    YanıtlaSil
  5. valla ben merak ettim ablacım bu arada merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  6. bir şeyin yıldönümü herhalde banu hanım meraktayız.....safiye çınar

    YanıtlaSil
  7. Misafirler geliyo galiba ,bekleriz geceye az kaldı:))

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar huzur dolu keyifli bir köse ;) Umarim özel gün dilediginiz gibi gecer..Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Burada yağmur yağmadan geçti ama şimşek çaktığı zamanlar ben de pc mi kapıyorum ve kablosunu çekiyorum..Tabiiki Telefon hattı yıldırımı çekip modemi yaktıktan sonra:(
    Köşen pek güzel çıkmış.O köşede el işleri yapılmaz mı?o özel gün ne merak ettim ben de:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Yarını beklemedeyim. kasnakta da güzel bir şey görünüyor :)

    YanıtlaSil
  11. Oyy bıdık çok şekerrrr :)) Oh kurulmuş başköşeye :) Neymiş bakalım yarının özelliği, fazla merak ettirme olur mu :)) Öpüyorummm

    YanıtlaSil
  12. Meraklandım şimdi, Cindrella gibi araba kabak mı olacak;)))

    YanıtlaSil
  13. Az kaldı az, hele bir gece yarısını geçsin anlayacaksınıııız :))

    YanıtlaSil
  14. Offf sinir etme adamı gece yarısını beklemeden yaz halim yok hadiiii:(((

    YanıtlaSil
  15. şaka yapıcan kesin seni seni:D

    YanıtlaSil
  16. Ama köşenizde oturulmayacak gibi değil ki :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)