11 Mart 2010 Perşembe

Aman ne çok çalişıyoruuuuum:))

Bugün kullanmadığımız perdelerle uğraşmaya devam ettim...
Kahverengi, altı astarlı etamin perdeler vardı, onlardan veranda sedirine ve minderlerine kılıf diktim. Verandayı düzenleyince resimler, paylaşırım.

Gece tv karşısında "evimin incileri Belgin"in minik çanta anahtarlıklarından esinlenerek değişik ama çanta anahtarlıklar ördüm, yarın tamamlayıp yayınlayacağım, inşallah benim makina güzel çeker, göreceğiz:))

Ve birkaç bişiiii.....


Yumak Makinası










İşte bundan örgü örülen her eve lazım, yani bana da:)) Reklamcı gibi oldum...90$
Ah gönül neler neler almak istiyor ama :((








Biye makinası







Yaaa, ben mi çok geri kaldım yoksa bu alet yeni birşey mi... Biye dikişte çok kullanılan bir malzeme, hazır kurdele biyeler var ama herzaman uyum sağlamıyorlar diktiğiniz kumaşla, yapmak için insan çok zorlanıyor. Makinası varmış meğer, kes kumaşı ver makinaya sana biye yapsın, birilerinde vardır herhalde, tuhafiyecilerde filan, insan para kazanır bununla, "ısmarlama biye yapılır". 52$ civarındaymış...





Sürpriz Yumurta






Dostlarınız için bir kutu yumurta alıp hediye olarak götürün, ama önce böyle bir sürpriz hazırlayın. Hoşuma gitti:))


5 yorum :

  1. banucum bende biye makinasını çok beğendim...türkiyede olsada alsaak...ne çok işe yarar.....sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  2. yumağı oturur kendim sararım:) nasıl olsa öre öre bitecekte ben de biye makinasını sevdim:) ortak alalım her ay birimize göndeririz:)))zihnisihir fiamma

    YanıtlaSil
  3. Ben yumak makinesine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Ah ah, daha ne makinalar var ama.....
    Hoş hepsini alınca atölye gibi olacak ev, eee bir sürü şey de yapılacak, sonra onlar ne olacak, dükkan açıp satacaksın, satılmazsa ne olacak, cevap: seni sevenlere dağıtacaksın:))

    YanıtlaSil
  5. merhabalar bu miye makinasını beyendim almak isterim 0506 6841616 volkan ben.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)