25 Mart 2010 Perşembe

Hava kötü, iç işlere devam :))

Oooof, havalara nazar değdi....
Dün ve bugün sis ve soğuktan geçilmiyor. Bahçe işlerim yarım kaldı :(

Ama içeride de işler bitmiyor ki....

Dün banyoyu temizledim, takımları değiştirdim. Takımları derken, hep aynı şeyleri kullanmayı sevmiyorum. O nedenle bir mavi-yunuslu takımım var, bir de sarı-yeşil takımım. Havluları, diş fırçalığı, sabun tabağı, süsler filan. Maviler kalktı, sarılar geldi. Orayı fotoğraflamıyorum, zaten çok küçük olduğundan tamamını alamıyorum, hem de tadilat istiyor, sonra fotoğraflar paylaşırım...


Bugün mutfağın yemek masası tarafına el attım.



Öncesi Sonrası





















Perdeleri geçirdiğim çubukları ev tadilattayken artan pencere ve kapılardan çıkardım, bodruma pencere ve kapı olmuşlardı... Biraz kesmek gerekti, kestimmmm.
Perdelerimi 1992 de Ümraniye pazarından almıştım, kalpli olunca dayanamam ya, çok ta sağlam çıktılar, ama son 10 senedir kullanmıyordum.
Masa örtüleri yeğenlerimin çocukluk nevresiminden... Yani evde ne varsa kullandım.
Nasıl olmuş :))


19 yorum :

  1. Çok şirin olmuş. E tabi evdeki stokları da tüketmek lazım bir taraftan:) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ne şeker. Zaten böyle bir hayat düşlüyordum sizi gördükçe daha da özeniyorum.Ne güzel ya her şey birşeylerden dönüştürme değiştirme bayıldım. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş gerçekten kırmızı perdelerinize ve masa örtünüze bayıldım.Ben de kolay sıkılıyorum o yüzden sık sık yastıklarımı ve koltuk şallarımı değiştirerek evimin havasını tazeleliyorum.

    YanıtlaSil
  4. valla kalpli şeylere ben de dayanamam,çok güzeller banu abla,güle güle kullanın inşallah,iyi günlerde...

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş banucam ellerine sağlık. mutfağına da bayıldım. gelince yerim ben senin evini herhalde:))))

    YanıtlaSil
  6. BANUCUĞUM YA SEN BU EVİ BİZLERİ ÇATLATMAK İÇİN YAYINLA HİÇ DURMADAN DA BELKİ AKILLANIR GELİRİZ YANINA.GÜLE GÜLE MUTLULUK VE SAĞLIKLA YAŞA İNŞALLAH TEMİZ TEMİZ.ÇOK TEMİZLİK YAPIP DA ÜŞÜME KENDİNİ YAZA ÇOK VAR DAHA.ÖPERİM ÇOK ÇOK

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin bir eviniz var. Yaptığınız değişiklikler de çok hoş olmuş. Güle güle sağlıkla oturun.

    YanıtlaSil
  8. ohh ellerine sağlık cok tatlı olmuş, misss gibi:))) Üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun değil mi:))) ben de mi değiştirsem ne???Rahat dur başıma bir iş daha açma! :)))

    YanıtlaSil
  9. canım yaa süper olmuş her geldiğimde bayılıyorum evini izlemeye sağlıkla yaşa içinde harika olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık..Nevresim fikri güzeell:)sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım canım ellerine sağlık :) Çok şık olmuş mutfağın keyifli saatler geçirmeni diliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Banuca, Bahçeli evin işi bitmez kapısı, bahçesi, ardiyeliği orası burası hele hergün kapı süperme yıkama olayı aman yarabbi zor iş yaşadığım için bilirim.Kendinizi fazla yormayın.

    Nevresim fikri süper olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  13. Banu'cum ellerine sağlık ,gerçekten ahşap ve tek katlı ev ne kadar güzel.. senin evi gördükçe bende tatmin oluyorum.OHHHH..sefasını valla...

    YanıtlaSil
  14. marifetli peri, ben de stokları tüketmeye çalışıyorum ama maalesef, yerine birşeyler hep geliyor:)

    Atölye kedi, sabret biraz, elbet birgün hayal ettiğin yaşama kavuşursun, benim gibi. Yeni şeyler almayı pek sevmiyorum, alsamda mutlaka kendimden birşeyler ekliyorum. Kullanılmayanları değerlendirmeyi daha çok seviyorum. Yani UYDURMAYI :))

    colette, haklsısn, örtüler, kumaşlar değişince sanki ev tümüyle değişmiş gibi geliyor insana...

    minik, kalpli-çilekli desenleri çok severim. Paylaşırız artık :)

    Acemi hobici, ay evimi yeme, ben sana mamalar veririm :))

    Neşeciğim, zaten yanıma komşu gelesin diye yayınlıyorum:) Havalar çok sakat, dikkat etmek yetmiyor maalesef :(

    Begonvilli ev, değişikliği seviyorum, öyle ya da böyle :)

    fiamma, senin işlerin çooook, sonra düşünürüz değişiklikleri :))

    örgü çantam, teşekkür ederim, ben de seviyorum evimi:)

    noyumberry, gözüme kestirdiğim benim bir nevresimim var, desenini çok seviyorum, şal desenli, ama annem daha yeni diye dursun diyor, başına bir kaza gelmesi lazım :))

    yeşim, teşekkür ederim, gel birlikte keyif yapalım:)

    Belgin, yorulmadan olmuyor, bahçe büyük, daha çoook iş var, bostan ve meyva bahçesinin bakımı da yapılacak. Ama yavaş yavaş olacak... Seviyorum ben bu işleri:))

    Nefise, yakından görmeye de beklerim:))

    YanıtlaSil
  15. bucanni, teşekkürleeeer....

    YanıtlaSil
  16. sevgili arkadaşım çok yaratıcısın ve harika bir enerjin var.yaptığın herşey çok zevkli.yaşamında sağlığın sevgin ve enerjin hiç tükenmesin.sevgiler.banada gel olur mu

    YanıtlaSil
  17. siz kesinlikle cennette yaşıyor olmalısınız. Nasıl güzel şeyler bunlar ve yaşadığınız yer doğa ile içiçe sanırım.Muhteşem! Ofis ortamına tıkılmış birisi olarak hayranlıkla bakakaldım.

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Modapark, ben 27 sene bugünler için çalıştım ve kavuştum, darısı başına......

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)