20 Mart 2010 Cumartesi

Bahar Geldi mi ne

Bugün neyseki hava güneşliydi ve pek soğuk değildi. O zaman ne yapılacak, dış işler tabiiki:)

Önce ön verandayı bir düzenleyip temizleyeyim dedim. Gelen olur ve hava güzel olursa orada oturabiliriz. Oradaki tahta masamın üzerindeki naylon kış başında yırtılmış, altına su almış, dolayısıyla masanın üzeri 8 olmuş. Önce masayı bir güzel tamir ettim, vida sıkmaktan ellerim ağrıdı, üzerine de yeni naylon zımbaladım, mis gibi oldu, 1-2 sene daha idare eder artık:)

Sonra verandanın üzerini inşallah örtecek olan mor salkım, hanımeli ve sarmaşık güllerini üst tahtalara tutturdum, yerleri süpürdüm, oturmaya hazır. Hadi buyruuuun:))


Alt bahçede mavi ortancalarım var, onları budadım, budadığım çelikleri ön bahçeye sokuşturdum, inşallah tutar.

E yoruldum, kışın hamlığı var tabii. Bugünlük bu kadar yeter dedim. Sıcacık çayımı içtikten sonra dinlenmek için oturdum pc başına, mail kutum dolmuş gene. İşte içinden çıkanlar....


Değişik bir tığ işi....







Değişik bir tığ işi, örümcek örmeyi andırıyor ama ondan değişik. Hoş bir görüntüsü var, resimler örneği çıkarmaya yetecek gibi, şöyle bir inceledim de...






Gözlük kutularını süslemek...


Sanırım daha önce paylaşmıştım bu gözlük kutusu süsleme
projesini, kendime hatırlatırken size de hatırlatayım dedim...

Yanılmıyorsam eski penye veya jarse kumaş kullanılmış, tam türkçe karşılığını bulamadım....


6 yorum :

  1. Erzurum'a da kar yağmış. Burada ise ağaçlar çiçek açtılar. İşte benim memleketim, her köşesi ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel fotograflar.kış bitmeye yüz tuttu ya kar hoş görünmeye başladı gözüme:)günlük işleri de okuyunca kulağa hoş geliyor ama ben buna 1 yıl dayanabildim sonra tası taragı toplayıp şehre döndüm:)))size güzel günler diliyorum banı hanımcım.

    YanıtlaSil
  3. Begonvilli ev, o kadar uzaklara gitme, bizim burada kar varken, izmitte bahar havası esiyordu daha birkaç gün önce:))

    Leyyacığım, sen daha çok gençsin ondandır. Benim 5. senem ve çoook huzurluyum burada. Şehire inince stres oluyorum:)

    YanıtlaSil
  4. ablacım mimin var
    http://yetenek-sizin.blogspot.com/2010/03/doktum-dolabm.html

    YanıtlaSil
  5. güzel fikirmiş.
    canım ortancalarına bayıldım hemde en sevdiğim mavisi onlara bakarak ohh içmişindir kahveni keyifle afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  6. örgü çantam, mavi ortancalarım açınca kahve içmeye beklerim :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)