6 Mart 2010 Cumartesi

Manşetten geriye kalandan....





Dün bir gömlek parçalamaya başlamıştım ya, bugün ona devam ettim, biraz daha parçalayıp kendime bir gömlek yaptım. Nasıl mı, işte:
















Önce zaten yıpranmış olan yakayı dikkatlice söküp çıkardım, üst yakayı ama, dik olan parça kalıyor.
Dik yakanın ayrılmış olan yerini tekrar dikmek üzere iğneliyoruz. Bu araya dilerseniz fisto koyabilirsiniz, benim elimde yoktu koyamadım, bir dahakine koyacağım...










Sonra kolları istediğimiz uzunlukta kıvırma payını düşünerek kesiyoruz, birini kestikten sonra diğerinin üzerine düzgünce koyarak öbürünü de kesiyoruz.










Kol kenarını iki parmak kadar üste kıvırıp (düz taraftan tersten değil) kenarından yarım cm. kadarını altına kıvırıp üstten makina çekmek üzere iğneliyoruz. Makina çekeceğimiz yere de fisto ekleyebilirsiniz eğer yakaya eklediyseniz, hoş olacaktır.











Makinaları çektik, ipliklerimizi topladık, sıra geldi ütüye.
Ben bu arada küçük bir fisto parçasını cep ağzına dikiverdim:)


7 yorum :

  1. Harika olmuş canım güzel günlerde mutlulukla giy :) sayende dikişe de başlayacağım ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş, ellerinize sağlık. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. valla renkleri de pek guzelmiş:)abisii gel bak senin kardeş napıyorrrrrrr:)

    YanıtlaSil
  4. banucum vallahi fikir süper...öyle çok gömlek varki,böyle değerlendirsek fenamı olur....ellerine sağlık canım....

    YanıtlaSil
  5. Yeşimciğim, sayemde başlayacaksan ben birşeyler daha uydurayım:)

    Atölyekedi, teşekkür ederiiiim....

    fiammaaaaa, "yemeyenin malını yerler" "giymeyenin malını giyerler", bana ne:9

    şehnazcığım, hadi gömlek değiştirme etkinliğine başlayalım:))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Bu gömlek işini ben de bir kenara not edeyim, ilerde kullanırım.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş güle güle kullanın. bravo valla ne güzel düşünmüşsün...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)