8 Mart 2010 Pazartesi

Bunlar mail kutuma düşenler....

Dikiş Odasına...








Hobi odama böyle bir aplike pano yapmak isterim doğrusu, hem benim sevdiğim tarzda, hem kolay...










Kundakta Bebek...







Miniklere oyuncak mı olur yoksa benim gibi bir yanı hala çocuk olanlara mı bu şirin kundaktaki bebek. Yapmak isteyenlere tarif....






Auranız ne renk...

Biz fark etmiyoruz belki, ama sokakta yürürken bile etrafımızı saran bir renk var. Duygusal ve zihinsel hallerimizin yansıması bu renk. Aura kelimesinin geçerliliğine inanmak için mutlaka Doğu felsefelerini takip etmek gerekmiyor. Baskın duygularımız ve tavırlarımız bize bir renk veriyor. O renk fiziksel olarak görünmese de, hareketlerimizin, kişiliğimizin temel öğelerinden biri haline geliveriyor. Şimdi bakalım sizin etrafınızı nasıl bir renk sarıyor? Hayatın hangi rengine katkıda bulunuyorsunuz?.. Bilimsel bir iddiamız yok, ama renkli hayatları destekliyoruz... Teste Başlayın... Not: Benimki "sarı" çıktı...



6 yorum :

  1. Banu Hanım, testi uyguladım ve sonuç sarı çıktı.

    YanıtlaSil
  2. TESTİ UYGULADIM MAVİ ÇIKTI.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. testi uyguladım sarı çıktı banucam :))
    blog rengimide değiştirdim haberin olsun..
    muck..

    YanıtlaSil
  4. Sarı çıkanlar, demek ki benziyoruz birbirimize:)
    Mavi, mamila, seninki değişikmiş demek ki, ama doğru şeyler çıkıyor gibi değil mi?

    YanıtlaSil
  5. Banucuğum, ben de sarıyım :)

    http://ojeliparmaklar.blogspot.com/2010/01/auraniz.html

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)