1 Mart 2010 Pazartesi

Bugün nasıl geçti...

Bugün çok çalıştım, çoook....

Annemin yatak odasını yeniden düzenledim.
Küçük ev adını verdiğimiz misafir evini düzenledim, yarın temizlik yapılacak.
Evin etrafını süpürdüm, kuru yapraklarla doluydu.
Arka veranda ve balkonu kış düzeninden çıkarıp yaz düzenine koydum.
Ve bu arada "Mutlu Olalım Derneği" çocukları için hazırlıklarımı tamamladım. Bugün kutucuklarıda kapattım, bişiler bişiler daha koydum, kolisini de hazırladım, en geç cuma günü postaya vereceğim.



Çocuklar oyalansınlar diye onlar için oyunlar aradım ve güzel bir sitede "hafıza kartları-eşini bul" ve "resimli domino" oyunları indirdim, print ettim, bir güzel kestim.
Belki çocuklarınıza yapmak istersiniz diye linklerini de oyunların üzerine yapıştırıyorum. Sol tarafta ki menüde "printables" altında daha başka oyunlar da var.


Perdelere bağcık...







Perdeleri bir kenara topladığımızda birşeylerle tuttururuz, işte o birşeylere güzel bir örnek...











Fular Askısı...




Fularlarımın heran kullanmaya hazır şekilde buruşmadan durması için ben gardrop kapısının iç tarafına bir ip gerip süslü mandallarla tutturdum. Burada başka bir fikir daha buldum. Askıya zincir halinde birbirine bağlanmış plastik klipsli perde halkalarına asmış fularlarını, eh bu da bir fikir:)







Bu yastıkları çok sevdim ben...






Ben yastığın şık değil de şirin olanını seviyorum, herşeyde olduğu gibi. Mesela bu ev yastıklar, bayıldım işte...


5 yorum :

  1. ooo baya yorulmussun desene ;) simdi iyi dinlenmeler sana paylasimalrinda cok güzel.. yastik evlerde süper..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş, ne faydalı işler yapmışsınız. Güle güle ve sağlıkla oturun.

    Ev yastıkları ben de sevdim, çok şirinler:)

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin ablacım, canım benim. Sana irşey sorucam, mutfağında ne renk hakim, cevabını en kısa zamanda bekliyorum ablacım, istersen 10 marifetteki postaneden gönder. Öptüm yanacıklarından...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Banuca, sizin pek bloğuma gelip yazı yazmanız nadiren oluyor ancak hassas olduğum bir günde bloğuma gelip ziyaret ederek güzel yorumunuzla beni sevindirdiniz teşekkürediyorum.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. çocuklarımız çok sevinecekler,
    zaman geçirmek için çok güzel oyunlar bulmuşsunuz,ellerinize sağlık...: )

    sürekli desteğiniz için çok teşekkür ederiz..

    sevgilerimle

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)