23 Mart 2010 Salı

Bahçıvan İş Başında

İki gündür hava güzel ya, benim işim tabii ki genelde dışarılarda. O kadar çok iş var ki, upuzun bir yapılacaklar listem var, sil sil bitmiyor.







Dün arka verandada saksıların düşmememesi için kenar tahtası kesip çaktım, daha verniklenmesi lazım.








Sonra olukların üstünden su sıçrıyordu, shingle ların kenarlarını çaktım, su inen tarafa köpük ile bir separe yapıştırdım, kalkan shindle ları yapıştırdım, oluk içini temizledim.
Misafir evi tarafında açık yerleri silikonladım.
Ön tarafta saksı düzenlemeleri yaptım, toprak+gübre karıştırıp büyük çöp kovalarını saksı yapıp içlerine ortanca diktim, altlarına delik açmak için havya kullandım, aman ne kolay oldu delmek, akkklımı seveyim:)) Oranın düzenlemesi bitince resimleyeceğim.

Öğleden sonra ise ütü yaptım...



Bugün arka bahçeye başladım. Heryeri ot bürümüş tabii.
İşte otlu hali, işte bahçıvan iş başında....






Eee, arada bir sigara molası verip etrafı seyrediyoruz arkamıza yaslanıp.












İşte bir kısmı temizlendiii, resimdeki kadar zannetmeyin haa, 4 bir taraf var, toplamda sanırım 35 metre filan yapıyor, daha yarısını yapabildim:))

























Bir önceki yazım "Dök Dolabını" mimi, bakarken çıldırabilirsiniz, benden söylemesi:))


12 yorum :

  1. ayyy offf sen beni yorgunluktan öldürecek misin bugün:) heryanım ağrıdı yazdıklarını okurken gözlerim yoruldu:))) ama en cok mola kısmını sevdim:)) ben hep mola yapsam:)))ya da tüm işler bitsin oyle geleyim:))))

    YanıtlaSil
  2. Oyyyy oyyyy...Bahar size tam gelmiş. Harika bir yerde oturuyorsunuz. Hayat sizin gerçekten. Biz toprağı ancak balkondaki saksılardan görüyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Banucum,şimdi biraz yorulacaksın ama yazında miss gibi çiçeklerin arasında bol bol mola vereceksin:))
    Ayrıca dök dolabını cicilerini çok beğendim:D Benim de daha çok ıvır zıvır var ama hepsini fotolayamadım
    Hadi kolay gelsin=)Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  4. Bahar geldi derken bugün sisten hiçbir yer görünmüyor, bahçe işleri yarım kaldı, ev içi işlerine devam....

    fiammacığım, sen okurken yoruldun daha, ama senin de başına gelecek:)))))

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin ne güzel geliyor uzaktan bize böyle bahçe işleri ama biliyorumki insan yaparken büyük bir rahatlama duyuyor

    YanıtlaSil
  6. harikasınız banu hanımcım.surat asması gereken biri varsa o da benim:)şu performansın yarısı yok bende vallahi:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel fotoğraflar. Yaptığın işe imrendim doğrusu. Doğayla baş başa, huzur içinde. Tatil istedi canım, oğluşu bir kapıp Karaburun'a gidesim geldi, hem benim de çiçeklerimin bakım zamanı geldi, bir sürü yolunacak ot, dikilecek çiçek var.

    YanıtlaSil
  8. DenDenAkcığım, haklısın, yorucu ama zevkli, bitince seyretmesi güzel oluyor, bir de toprak uğraşının karşılığını veriyor ya, o daha da zevkli, ne ekiyorsan onu veriyor sana... İnsanlar gibi değil yani:)

    leyyacığım, performans pek yok, yaşlanmışım artık kabul ediyorum, çabuk yoruluyorum artık...

    Işııııl, gel gel, çabuk gel...

    Fadiş, toprakla uğraşmak güzel, insan stres atıyor, doğa sıkıntını alıp yaşadığının farkına varmanı sağlıyor...

    YanıtlaSil
  9. Şekerim tamam mola ver ama...sigara molası olmasın...o kadar oksijen deposu bir yerde oturupta sigara içmek çok kötü yaaa...Kıyamam sana...içme beee..

    YanıtlaSil
  10. Nefiseciğim, burada oksijen bol ya, ciğerler nötrleşiyor işte :))

    YanıtlaSil
  11. hayırlı cumalar inanınkı sitenıze bayıldım özellikle karyola yenıleme fıkrıne bendede var bende mutlaka yapıcam elınize saglık bende siteme beklıyorum sevgıler

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)