16 Mart 2010 Salı

Bunu da Yapmışlar....

Bugün gelen mail bazı kişilerin ne kadar bilgisiz, cahil ve kara vicdanlı olduğunu bir kez daha karşıma çıkardı.
Şu yorumu okuyun, başka hiç bir şey demiyorum. Mailde yazılanları hiç buraya aktarmayayım, haklı olarak sayıp dökmüş gönderen, kalemine sağlık...
Türkan Saylan'ın kim olduğunu göstermek için güzel bir yol göstermişler. Aynen aktarıyorum.



Imkansiz Periler Hareketi.
VE BU BASİT HAREKET İCİN BİR HEDEF; 1 MİLYON ADET IMKANSIZ PERILER BASİMİ SAGLAMAK!
Cagdas Yasami Destekleme Dernegi’nden burs alip basarili olmus kizlarimizin hayatlarini anlatan, Imkansiz Periler adinda bir kitap var. Bu kitabin geliriyle yeni kız
kardeslerimizin okula baslamalari hedefleniyor.



Yapmamiz gereken cok basit;
Hepimiz önce kendimize sonra tum sevdiklerimize bu kitaptan birer tane hediye ediyoruz. Hepsi bu!

Fiyati 10 TL. Rahatlıkla tüm kitapcilar da, kitap bolumu bulunan Tansas’larda, Migros’larda, Metro magazalarında bulabilirsiniz.


Toplu kitap siparisi icin:


CYDD Genel Merkezi Tanitim Iletisim Birimi:
tanitimveiletisim@cydd.org.tr ile iletisime gecebilirsiniz.

Ayrıca
D&R Music Book Store internet mağazasından sipariş verebilirsiniz, en kısa zamanda elinize ulaşacaktır.

Imkansiz Perilerin yaptıklari ortada peki ya IMKAN-LI buyukleri ne yapacak…


Hadi durma katil bu kitapla, cagdas bir gelecek yaratmaya!
Tum sevdiklerini de davet etmeyi unutma!





6 yorum :

  1. örümcek kafalılar her geçen gün daha küstahlaşıyor.açıklarla uğraşanlarda sonradan açılıp saçılmak zorunda kalabilir demekki..çok sinirlendim ,kitabıda hemen alacağım..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sinir oluyorum böyle cahil, aklını kullanmayı bilemeyen, at gözlüklü insanlara, koyun sürüsü hepsi,hakarette bulunduğu kişi ömrünü kız çocuklarının eğitimine adadı, seviyeli bir toplum için uğraştı, ama nerde bunu anlicak beyin, neyse inşallah alıcam bu kitabı, bilgi için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  3. HASTAYKEN SÖYLEMİŞLERDİ BUNLARI ZATEN KENDİ AĞZINDAN DUYMUŞTUM NE YAZIK Kİ.KİTABI ALDIM OKUYORUM BANUCUĞUM.

    YanıtlaSil
  4. Bu nasıl hastalıklı bir düşüncedir. Böyle insanlarla aynı havayı soluduğuma inanamıyorum. Kitabı hemen alıyorum, bilgilendirdiğin için teşekkürler Banucuğum.

    YanıtlaSil
  5. İnanamıyorum ve diyecek bir şey bulamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Allah hepsinin...

    Canım ülkem kimlerin eline kaldı.

    Sağolun. Herkese duyuracağım.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)