29 Mart 2010 Pazartesi

Cumartesi-Pazar ve Bugün...

Cumartesi hava güzeldi, dışarıdaydım tabii, biraz budama işleri yaptım ve yarım bıraktığım üst bahçe etrafının ot temizleme ve toprak havalandırma işini bitirdim.

Dün sabahtan güzeldi hava. Arka verandayı yerleştirdim, yani minderleri örtüleri, süsleri koydum, yerleri süpürdüm. Öğleden sonra birden hava bir döndü, fırtına yağmur derken o sabahki sıcaklık yerini kar soğuğuna bıraktı.

Aslında havalardan herhalde pekte keyfim yok, boğazım bir şişiyor, bir iniyor.

Bugün hava yağmurlu ve çok soğuk. Bahçecik'e alışverişe inip geldim. Canım hiiiç bir şey yapmak istemedi...

Bu aralar elimde hep tığ var, şimdi de kesecikler örmeye başladım. Daha birincisindeyim, bitince göstereceğim:))


Arada bir Gülelim mi...
Polis kayıtlarına geçmiş, Kayseri'de yaşanmış gerçek bir hikaye:

Hırsızın biri, bir evin çatısına çıkmış ve anten kablosunu kesmiş.
Evin reisi de tam TV'ye dalmışken yayın kesilince televizyonunu biraz kurcalamış,
'Bozuldu herhalde ' diyerek yatmış.

Ertesi gün adam işe gittikten sonra hırsız kapıyı çalıp adamın karısına,
'Yenge, beni abi gönderdi, televizyon bozuk, alın da bir bakın dedi' demiş.
Saf kadıncağız da televizyonu vermiş.

Akşam adam eve gelip de televizyonu göremeyince, karısından durumu öğrenmiş ve tabii ki dumura uğramış.

O hafta sonu balkonda keyif yaparlarken bizim hırsız aşağıdan ıslık çala çala, onlara bakarak sokaktan geçmiş.
Kadın hırsızı tanımış ve 'Bak bey! televizyonu çalan adam işte buydu!!' demiş.
Adam bunu duyunca, pijamalarla hırsızı kovalamaya başlamış.
5 dakika sonra diğer bir hırsız adamın evine gelip, karısına;
' Yenge, ben polisim, abi hırsızı yakaladı, şimdi karakoldalar.. Pantolonuyla, cüzdanını istiy or.' demiş, kadın da saf saf vermiş normal olarak.

Adam hırsızı bir saat kadar kovaladıktan sonra, kan ter içinde eve dönmüş... yine dumur! Artık adam karısını ne yapmış bilinmiyor?....



Banyoya Paspas






Bu banyo paspasını eski havluları keserek yapmışlar, bana kalırsa çabuk paralanır havlular kesilince. Bence metre ile satılan halı kaydırmazlara eski penyeleri keserek yapmalı, düğümle düğümle bırak, penye dayanıklıdırda hem renk renk yapılabilir.


6 yorum :

  1. havluları değiştiriyorum ve eskileri ne yapsam diye düşünüyorum doğrusu

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Banuca, kolay gelsin sizlere keseciği bekliyorum. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. O Kayserideki olayı okudum hala şok içindeyim.
    Pas pas fikri çok hoş ve yapılabilir birşeymiş. Paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. DenDenAk, havlular kesiince parçalanabilir dedim ama bir dene istersen.Ben genelde eskiyen havlularımı iki kar yapıp etrafına makina geçip, mutfakta bulaşık altlığı olarak kullanıyorum...

    Belginciğim, ilk kesecik gözlük kılıfı oldu:)

    Atölye Kedi, çok hoş bir hikaye, tam Kayserili kurnazlığı :)) Pas pas fikrini bende sevdim, bodrumda halı kaydırmazım olacak hiç kullanmadığım, deneyebilirim aslında ama ne zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Thank you for showcasing our featured DIY BATHROOM MAT. :-)

    Rose, http://www.FineCraftGuild.com

    YanıtlaSil
  6. It was really good idea, hope to try it :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)