10 Mart 2010 Çarşamba

Bunlar da listeye eklendi:))

Sürpriz çiçekli kart....







Bu karttaki çiçeği toprağa koyun, sürpriz çiçeğiniz açsın....
Böyle sürprizli bir kart yapmak isteyenler hemen linke baksınlar, çok kolay.








Kumaş Origami....







Origami tekniği ile yapılmış bu çantacıkların yapımı çok kolaymış, linke bir göz atmak yeterli, çeşit çeşit yapıp bir kenara koymalı, lazım olur:))




Saksılara Kılıf...






Hani saksılara kılıflar yapılıyor ya, şimdiye kadar gördüklerim kumaştan, keçeden ve emek isteyen şeylerdi, eh saksı bu, sulayacaksın, ıslanacak, emekler boşa gidecek. Kartondan olanına rastladım, aslında karton bile değil, heryerden bulabileceğiniz bir koliden keserek yapabileceğimiz, çok basit ama göze hoş göründüğünü düşündüğüm bir saksı kılıfı, ne dersiniz?








Ekmek Kızartıcınızın kılıfı var mı?

Ekmek kızartıcınız var mı, pekiii, kılıfı var mı? Benimkinin yok, aslında yapmak lazım, niye aklıma gelmedi ki? Gelseydi hemen yapacakmıydım? Zannetmem, listeye eklemek en iyisi, ama daha süslü olsuuuun:))


5 yorum :

  1. ablacığım bugün kartın postada olacak. Umarım en ksıa zamanda elinde olur. Buarada en üstteki süpriz kartı listenden çıkar,çünkü tesadüf eseri benden gelecek kartla şok yaşayacaksın:))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Banuca, teşekkürler harika bir fikir verdiniz. Hangisi olduğunu belirtmeyim süpriz olsun :) İstediğim gibi olursa hemen yayınlarım.

    Güzelliklerin kapınızı hergün çalmasını diliyorum. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Banu hanım, haddim olmayarak bloğumda ödülünüz var.Kabul buyurursanız çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Banuca, benimde bloğumda ödülünüz var:) Başka bir blokta bu tür zincirleri devam ettirmediğinizi yazmışsınız, anlayışla karşılıyorum, fakat yinede bloğunuzun linkini tutmaya devam edeceğim, tamammen yürekten gelen bir ödül bu:)) Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. yetenek sizin, merakla bekliyorum, teşekkür ederim....

    Belginciğim, çabuk yayınla, çatlarım meraktan:)

    Atölye kedi ve iğne ile iplik, beni affedin lütfeeeeen:(

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)