2 Mart 2010 Salı

Bahar geliyor...

Bu aralar iş çoook dedim ya... Fazla dolanamıyorum internette. Eh, artık böyle yaz sonuna kadar.
Bugün neler yaptım:

-Sabahtan Bahçeciğe indim, postalarımı gönderdim, benzinim azalmış, ana caddeye kadar inip (11 km.) benzin aldım, tekrar Bahçeciğe uğrayıp alışverişimi yapıp döndüm.
-Küçük Evin temizliğini ve dekorasyonun tamamladım.
-Bizim evin temizliğini bitirdim, bu arada saçımı bile boyadım:)
-Banyomu yaptım, zaten akşam oldu.
-"Aşk ve Ceza" dizisini seyrederken yeni öğrendiğim bir tığ işi ile şal örmeye devam ettim.
-Şimdi buradayım ama uykum geldiiii.....

Kelebekli bordür....




Kelebekli bordür yapmanın kolay ama güzel bir yolunu buldum. Kelebekleri çok sevdiğimden bunu denemem lazım:)






Duvara tabak asmak için...


Evde fazlalık olan tabakları süsleyip süsleyip duvarlara asmak güzel fikir, antika tabaklar da duvarda güzel duruyor. İşte onları duvara asmak için evde yapabileceğimiz bir fikir. Şu telleri büyük ataşlardan yapabiliriz sanırım, aradaki iki yayı da yuvarlak lastiklerden. Olmaz mı yani:)


2 yorum :

  1. çok güzel kelebekli dantel, tabağıda Işıl görmeli değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Evvvet dendenakcığım, başta Işıl olmak üzere hepimizin aklının bir köşesinde dursun. Eh madem tabak asmak bu kadar moda:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)