21 Mayıs 2012 Pazartesi

Baktım Baktım Oturdum :(

Hava karar veremedi bugünde, yağsam mı yoksa açsam mı diye... :(

Ben de ne yaptım...
İnternetten bulduklarım yetmiyormuş gibi sevgili Natali ve Tuna'nın getirdiği harika el sanatlarıyla dolu dergilere tekrar baktım... baktım.... yapmak istediklerime kağıtlar koydum...
Okunmak üzere yatak odamdaki rafa dizilmiş kitaplara baktım... baktım... Gece yatakta okumak için hava soğuk, bahçede hamakta yatıp okumak için hava müsait değil :(
Güzelim peçetelerle dolu kutuma baktım.... baktım.... Bodrumda çalışmak için hava müsait değil :(
İşte böyle, şimdiye kadar... baktım.... baktım.... oturdum... :((
Neyse şimdi gideyim, tv karşısı işimi işleyeyim bari :)


22 yorum :

  1. ooooo oooooo şekerim banuşum kağıtlara bakılırsa çoooook proje var çoooook. Sana kolay gelsin şekeeeeer. Bıdığı öp benim için. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Proje çok ,istek yok galiba. Ya da'' beni bu ... havalar mahvetti '' güzeli de vardı ama ben çıkardım :)İnanır mısın İzmir de soğuk. Akşam TV karşısında içim geçmiş biraz, üşüyerek uyandım . Var mı böyle şey mayıs bitiyor neredeyse. Neyse Banucuğum,böyle kışa böyle yaz misali cayır cayır sıcaklar olmasın da işte ona hiç katlanamam ben ! Öptüm seni sıcacık ...

    YanıtlaSil
  3. Aynı durumda sayılırız. Üfff İlham Amca deniz-güneş tatiline çıkmış herhalde, buralara uğramıyor.

    YanıtlaSil
  4. burda hava açtı artık galiba yaz geliyor...

    YanıtlaSil
  5. Hafta sonu yağışlı olacakmış yine Marmarada. N'apalım. Biz de kendimize ev içinde eğlenecek şeyler buluruz. Hiç de yağmurun eline koz vermeyeceğim. Ben hüzünlendikçe o keyifleniyor. Yağdıkça yağıyor. Onu umursamazsam gider belki :) Eğer aklımda birşeyler varsa, hobi odam neşeliyse problem yok. Ama yağmur Esin kardeşi de İlham amcayı da kaçırıyor galiba.

    YanıtlaSil
  6. Anaaammm ne çok şey beğenmişsin dergilerden
    merak ettim bir kaç ressim koysaydın bari

    YanıtlaSil
  7. Banuuu, işaretlediklerine baktım da, ohhooo senin işin çok anacım... Ama hobilerine bu kadar vakit ayırabilme şansına sahip olman çok güzel.

    Sevgimle

    YanıtlaSil
  8. Güneş yüzünü göstermeyince mutluluk hormonu çalışmıyor. O çalışmayınca vücudumuzun aküsü dolmuyor. Akü boşken ruh ve beden arabası yürümüyor. Görüyorsun ki, hareket için güneş gerekiyor. Ancaaaakkk dergilere yapıştırdığın notların hepsinden yapmaya kalkarsan sana bir güneş yetmez bence:) İçerde oğlumun matematik dersi var. Öğretmeniyle türevdi, asintottu, X paranteziydi, türevdi, 1/sonsuzdu gibi öğrenip öğrenmediğimi bile unuttuğum şeyler hakkında adeta cebelleşiyorlar. Valla benim de oğlumun da hatta şu öğretmenceğizin de, güneşlerimiz eksik bu aralar:)))

    YanıtlaSil
  9. bugun dinlenme gunu ilan edin, her vakit yoruldugunuzu takip ediyorum
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  10. Arada bakmak da lazım Banucuğum hep üretmek olmaz, düşünüp, fikir biriktirmek gerek:))gerçi sende fikir de, üretim de had safhada, MAŞALLAH!!! öptüm:)

    YanıtlaSil
  11. Banu ablacım bence o dergilerden ve peçetelerden çok güzel şeyler çıkacak yakında,bende ağzımın suyu aka aka hepsini incelemeye alıcam.

    YanıtlaSil
  12. Yaa, ne yapıcaz bu fikirleri? Ne zaman tamamlayabileceğiz hepsini veya ne kadarını tamamlamaya yetecek ömrümüz? 120 değil 220 olsa insan ömrü, yine bitmeyecek galiba aklımızdakiler, tabii o yıllarda çişimizi tutmak daha büyük maharet haline gelmemişse henüz :)

    YanıtlaSil
  13. blogunuz çok güzel becerikli üretken insan kocaelinden merhaba

    YanıtlaSil
  14. Bence de bazen sadece durup "bakmalı", şarj olmak için, azcık dinlenmek için, kendini dinlemek için, baktıklarını hazmedebilmek, hafızaya yerleştirip, gerektiğinde kullanabilmek için, zaman zaman ara vermeli herşeye, sadece ama sadece "bakmalı" ya da senin yaptığın gibi bakınmalı da biraz...
    Öyle güzel ama öyle de zahmetli ki yaptıkların, nasıl emek harcandığını biliyor ve tekrar tekrar takdir ediyorum...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Banucum boş boş bakmışındır. İçinden ne güzellikler geçti kimbilir :)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel şeyler üretiyorsunuz. arada insan duruyor. birşey yapası gelmiyor. kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Banucum bende bazen dergileri karıştırıp duruyorum.Değişiklik oluyor.Gözden kaçanları yakalıyor insan.Hep üretim de olmazki değilmi canım.)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. En güzelini yapmışsın arkadaşım bayılıyorum senin keyifle nakış işlemene .Yapılacak o kadar çok el işi varki .

    YanıtlaSil
  19. Bense bugünlerde evde sahip olduğum tüm hobi malzemelerini atıp,kendime bir tek tığ ve ipler bırakayım istiyorum ??

    YanıtlaSil
  20. yapılacaklardaki kağıtlar ne kadar çok:)

    YanıtlaSil
  21. hep bu havalarin yuzunden! :) duzelemedi gitti, insan boyle bir mahsun hissediyor, hicbirsey yapasi gelmiyor.

    YanıtlaSil
  22. Ben bakmaya devam ediyorum, amaaaa, uygulamalarda yavaştan başladı, inşallah durmaz :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)