12 Mayıs 2012 Cumartesi

Dikiş Dikesim Gelmişti ya ...:)

Evvelki gün, dün dikiş işlerim vardı ya, hani sizleri internetten bulduğum fikirlerle azıcık oyalıyordum :)
İşte o işleri bugün bitirdiiim :)

Taaa kış ortalarında fikrim gelmişti de, böyle aplikeler hazırlamıştım arkalarına yapışkan tela yapıştırıp, ama uygun fistom yoktu, ancak geçen ay aldım ve ancak evvelki gün dikesim geldi...
 
Önce fistolarını makina çektim...
Makina çekmesi kolayda, şu iplik toplamak yok mu, hiç sevmiyorum :((

Sonra bu aplikeleri dikeceğim kumaşları biçip aplikeleri üzerine yerleştirip teyelledim...
Makinalarını da çektim...
Ne oldu bu :))
Seyahate giderken bavulunuza iç çamaşılarınızı neyin içinde koyacaksınız ? İşte bunuuun :))
Hem de fermuarlı, hem de fermuarının süsü var, hem de markası var :))
Hem de üç tane yaptım, dükkanıma koyduuum :))


55 yorum :

  1. Siz gerçekten harikasınız yok böyle bir güzellik yaratıcılık ellerinize sağlık süper olmuş.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım, çoook teşekkürler, sizin yorumlarınız sayesinde kendimi harika hissediyorum :)

      Sil
  2. banu ablaaaaa,harikasın gerçekten,çok beğendim,emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Allahım bu ne diyordum... Ne güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tosbağalar, baştan bulmaca gibi gitti galiba :)) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Süper olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Harikalar atölyesi, çoook teşekkürleeeer :)

      Sil
  5. Tasarımı ve uygulaması ile çok başarılı! Seyahat, dolaplar ve hediye için de farklı ve zarif bir alternatif yaratmışsınız. İçtenlikle tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdancım, eh idare eder bana göre, yani mükemmel değil :) Fikir güzel olsun, sağolasııın :)

      Sil
  6. Você está sempre criando novidades lindas.

    Bom fim de semana!
    Bom domingo!

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ❤♡
    FELIZ DIA DAS MÃES!!!

    Beijinhos.
    Brasil
    °º °♫♫♪¸.•°`

    YanıtlaSil
  7. Nereden aklına gelir bilmem ki :o
    Bir de çorap için yapsana Banu.

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Tülinim, çorapları da buna koysan olmaz mıııı :)) Ya da çorap için olanı da sen yaaap :))

      Sil
  9. Çok beğendim, çok güzel olmuş Banucam ya :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. haha çok esprili olmuş ellerinize sağlık. önce bikini dikiyorsunuz sandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili X Madame cım, genç bir kızken gerçekten bikini dikerdim, o zamanlar pek bi modaydı kumaştan bikini :) Şimdi böylesini dikiyorum işte biraz küçük ama olsun :))))

      Sil
  11. vallahi harikasınız. önce bende bikini sandımdı. süper ya. çok güzel olmuş. her ayrıntıyı düşümüşsünüz. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sen de mi Bilgeciiim :)) Yaz geldi 56 lık hatun kendine bikini dikiyor hem de en kokoşundan dedin de miiii :))

      Sil
  12. bu fikre bayıldım, iç çamaşırlarını hep küçük naylon poşetlere koyarım diğer eşyalarla temas etmesin diye, harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, ben de kumaş torbalara koyarım ağızdan büzmeli, ama böyle zarif bişiler olsun bu defa istedim :)

      Sil
  13. Fikriniz güzel, dikişiniz güzel...Ellerinize sağlık, satışınız bol olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semicim, sağooool, bereket hepimize yağsın :)

      Sil
  14. Şirinliğe bakınız:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, bikininin de miniği cici değil miiii :))

      Sil
  15. Çook şeker olmuş.Eline sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tunacııım, ben de seni merak ediyordum, biraz daha sesin çıkmasaydı telefonlara sarılacaktııım :) Sağooool :)

      Sil
  16. Çok tatlı olmuş Banuşum, bebekler için kirli temiz torbası da yap koy pasajına, çok gerekiyor gezenti annelere:)) Bir de Tülinimin çorap fikrini tuttum, tabii ayakkabı lar için de olur, havalar daha kapalı sen şipşak 2-3 tane daha dikersin ellerine sağlık can.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam, onları da dikeriz anacım, hele gene bi dikiş dikesim gelsin :))))

      Sil
  17. yani kırk yıl düşünsem aklıma gelmez desem yeridir. Kirlileri hep naylon torbanın içine koyardım bende. Valla çok zarif olmuş ellerine sağlık. İlk resimden itibaren ne çıkacak diye bekledim durdum:) sevgiler Funda F.A.C

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fundacraft, bulmaca gibi bir yazı olmuş desene :)) Şimdi buna temizleri koyalım, kirli olanları gene poşetleyelim de koyalım, kirli için düşünmemiştim, onlara da lazım değil mi, neyse idare ederiz böyle böyle :))

      Sil
  18. sen harikasın ablacım ya :)
    ne orjinal bi fikir bu böyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masalcım, aklıma ne zaman ne geleceği belli olmuyor ki :)))

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Örgü çantam, ben mi şekerim yoksa torba mı :)))

      Sil
  20. çok ğüzel bir fikir.süper olmuş.ellerinize sağlık.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, sağooool, eskiden seyahate çıkardım, böyle torbam yoktu, şimdi seyahate çıkamıyorum, böyle torbam var :))))

      Sil
  21. Banu Ablacım Süpersin Sen Yaaaa Süperr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçkadınüçmoda cımmm, süper yorumlar geldikçe ben zaten kendimi süper hissediyoruuum :))

      Sil
  22. Bukadar güzel şeyler yapmak ve yaratıcı olmak süpersin banu abla, bu arada tüm annelerin anneler günü kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim, süper diye diye uçuruyorsunuz beniiii :) Sağolasın canımcım :)

      Sil
  23. Banucuğum çok tatlısın valla çok şekerler, ellerine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, oyalanıyorum işte kendimce :))

      Sil
  24. Çok şeker olmuş, ben de çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cebimdeki renklerim, yoğunluk nasıl gidiyor, prenses Lara Lara kıyılarında gezmelere başladı mı? Hani bana fotoğraf :)

      Sil
  25. fikrin geldimi tam geliyor.şahane olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanayım, fikrim hep geliyorda, ilham beyle esin hanım pek sık uğramıyorlar :)))

      Sil
  26. çok güzel olmuş Banu ablacım,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deniz Kokusu, senin daha güzellerini yapacağından eminim, teşekkürler :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)