3 Mayıs 2012 Perşembe

Puzzle Sevenlere....

Bugün hava kapalı ve oldukça serin ya, ben de kapalıyım :(
Üretim yok...
Ama zaman öldürüyorum :) Yeni bir site buldum puzzle için, çok sevdiiiim :))
Adı Jigsaw Planet... Üye olmanıza filan gerek yok...
İsterseniz ekrandaki seçenekleri yaparsınız, isterseniz "create" seçeneği ile bilgisayarınızdaki bir resmi yükleyebilirsiniz, ben arşivimdeki dekopaj resimlerini kullanıp duruyorum :)

Create e basınca böyle bir ekran açılıyor...
Gözat a basarak bilgisayarınızdan bir resim seçin
Easy-Hard arası parça ayarını yapın
Shape ten parça şeklini seçin
En alttaki create e basın
Bu açılacak
Play a basın, biraz bekleyin
Açılan ekran böyle
Tekerlek gibi olana basınca fon rengi değişiyor
Hayalet işaretine basınca yüklediğiniz resim şeffaf olarak çıkıyor, işte bunu çok sevdim, parçaları üzerine yerleştirmek daha zevkli geldi :)
Parçaları bir köşeye toplamak için bölüm bölüm mouse sol tuşunu basılı tutarak tarayıp bırakın, seçilen bölüm böyle kırmızı olacak
Kırmızılardan bir parçayı mouse ile tutarak hepsini boş tarafa çekin
Bütün parçaları boş yerlere topladıktan sonra başlayın parçaları yerleştirmeye :)
Ben çok sevdiiim, umarım siz de seversiniz :)

Başka on line puzzle sitelerim de var, ama hepsini yaptım ben, yeni de yüklemediler :)
Puzzle Oyunu-Benim Sayfam.com
Puzmo.com Puzzle Oyunları






24 yorum :

  1. ben evde bekleyen bir puzzlem var üç yıldır kutusunda duruyor henüz sabır gösteripte yapamadım ..size iyi eğlenceler dilerim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekanacım, çoook severim puzzle yapmayı, birara 5000 parçalık yapmıştım, çerçeveletmiştim, ama taşınırken hediye ettim :)

      Sil
  2. Banucuğum, merhaba.Önce ben hastayken ilgilendiğin ve telefonla arama inceliği gösterdiğin için çok ama çok teşekkür ederim.
    Puzzle ve iki sitedeki tüm eskileri bitirip yenilerin olmadığını bilmek? Sabrına hayran kaldım!Çılgın ve sabırlı hobicim benim.
    Bu arada diğer sayfalarına göz attım, etiketlerini güle güle kullanasın.Gerekliydi, çok iyi etmişsin.Benim için iki etiket ayır bir kenara, Tintirişimle geldiğimizde alırım senden.Annemize hürmetler.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahestebestem, bizler sağlıkta olduğu gibi hastalıkta da birlikte değil miyiz :)
      Puzzle benim stresimi alıyor, demek ki birara çok stres yaşamışım :)))
      Öptüm seniiii...

      Sil
  3. Üniversite de öğrenciyken ben de böyle bir site keşfetmiştim.Boş zaman buldukça puzzle yapıyordum.İnsanın kafasını dağıtması için birebir.Şimdi çocuktan fırsat bulamıyorum maalesef.

    Bu arada bloğunuza bayılıyorum ve zevkle takip ediyorum.Maşallah ne kadar marifetlisiniz.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ecenin günlüğü, eminim senin kafanı dğıtmak için puzzle yapmaya ihtiyacın yoktur, bebiş herşeye yeter :))
      Sizler beğendikçe, takip ettikçe ben de zevk alıyorum blog yazmaktan, hernekadar bu aralar havalardan dolayı üretim gücümü yitirdiysem de ... :(

      Sil
  4. yeğenlerimin çocukları(daha 5yaşındalar) mayıs ortasında puzzle yarışmasına katılacaklar, hemen haber veriyim antrenman yapsınlar, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nası ya öyle bi yarışma mı var? Nerde?

      Sil
    2. Noblessem, bak bu yarışmayı ben de bilmiyordum :)

      Sil
  5. Çok güzelmiş. Ben sevmem ama eşim için çok iyi olacak. Kolyacak yer yok diye puzzle yapamıyodu garibim. Çok teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atölye Kedim, eşin seviyorsa puzzle yapmayı, bu sitelere daldımı saatlerce çıkamaz ona göre :))

      Sil
  6. ito yasaklamış bu siteyiii :(
    bende evde takılırım napalım :)
    teşekkürler banucum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darmanım, ito da boş zaman çok galibaaaa :)) Öptümmmm...

      Sil
    2. şeyyyy bu durum aramızda kalsınnnn lütfennnn :)))

      Sil
  7. Çok sağol bi tanem. Bir bu eksikti başımıza :P
    Öpüyorum anneciğini ve Banu'mu :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba banu hanım sizinle daha önce mail yoluyla da tanışmıştık.Bana bir kanaviçe modeli göndermiştiniz. uzun süredir sizi takip ediyorum ve inanır mısınız benim hayalim olan bir yaşamı sürdürüyorsunuz. Bende sizlere özenip ayciceğimm.blogspot.com isimli bir sayfa açtım. Umarım bundan sonra güzel paylaşımlarda bulunuruz. Annenize hürmetler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ayçiçeğim, hoşgeldin aramıza :)
      Dilerim senin de hayallerin gerçek olur :)
      Bloguna hemen baktım, işlemeler harika görünüyor,bu arada birkaç tavsiye de bulundum :) Sevgileeer :)

      Sil
  9. ben çok sıkılıyorum puzzledan ve görüntüsünü de sevmiyorum bitince duvardaki sevmememe rağmen çokta yaptım üstelik, bir arkadaşım kolleksiyon yapıyor siyah beyaz duvarlarında harika resimler(balerinler, kadınlar, evler) bir gün çeker gönderirim sana bayılırsın. ama bunu deneyeceğim kolayı var mı?

    YanıtlaSil
  10. Ben de bu ara buna takıkım:)))
    http://www.haydibil.com/kelime-turetme-oyunu/oyna.php

    YanıtlaSil
  11. kızım çok sevinicek bu duruma çok tşk edeerim:)
    kaydediyorum siyeti hemen sık kullanılanlaıma
    bu arada senide tabi :)
    izlemeye aldım takipteyim artı
    paylaşımlarınız ve bloğunuz çok hoş
    tbrkler
    bende bloğuma beklerim
    sevgileimle..

    YanıtlaSil
  12. Zeynepcim, ben senin blogunu zaten izliyorum, yorum yazmamış mıyım hiç, cık cık çok ayıp etmişim :))

    YanıtlaSil
  13. bende zeka oyunları oynamayı seven puzzle yapmayı seven ve diğer zeka geliştirici ve eğlenceli oyunlar seven arkadaşlara zekasepeti.com sitesini öneriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Puzzle Market, sık kullanılanlarıma aldım, bir boş vaktimde oynamak üzere gireceğim :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)