1 Mayıs 2012 Salı

İltifat Aldım :)

Bugün sabahtan camları sildim, öğleden sonra ütüleri yaptım, sonra verandayı süpürdüm, hani mor salkımlar çok dökülüyor ya, işte onları süpürdüm, sonra gene birşey uydurdum, ne mi...
Pazardan aldığım dört tane minik bebek vardı, üç tane de hediye geldi, oldu yedi, onları birarada bir süs yapmayı düşünüyordum, şöyle asmalık, onlara uygun bir de Afgan şapkası vardı...
İşte bunlardan birşey uydurup astım :)
İltifat nerede derseniz :))
O kadar ev işi yaptıktan sonra oturup bunu yapınca anne sultan beğendi bunuuuuu :))

Bu arada, sabahtan bir misafirimiz geldi, yatılı misafir, pazartesiye kadar kalacak , kim mi...
Bıdığın babası Topik :))
Topik abimlerin köpeği ya, Ece nin yüzme yarışları varmış, pazar akşamına kadar İstanbuldalar, onun için bize geldi :) İkisini bir karede yakalamak çok zor, Bıdık müthiş kıskanç olduğu için ondan hep uzakta dolanıyor :)) Olduk mu iki çocuklu şimdi :)))





38 yorum :

  1. Nasıl güzel olmuş:)) Şapka da esaslıymış hani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, yöresel objeleri severim ya, abim Türkmenistana gittiğinde istemiştim, getirmişti :)

      Sil
  2. Bebekli proje hem çok özgün hem de çok güzel olmuş. İltifatı hakediyor gerçekten.

    Topik ve bıdık çok şeker görünüyorlar birlikte. Umarım beraber iyi vakit geçirirler.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdancım, sabahki ev işlerini yapmasaydım iltifat göremezdim amaaa :))
      Bıdık kıskançtır ya, onun için uzak duruyor :(

      Sil
  3. Sevgili anneniz beğenmekte haklı zira pek güzel olmuş.
    Bıdık ve Topik hasret giderirler artık:))))
    İkisini de öptüm bu sefer:)
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, önce ev işlerimi bitirdim ya, iltifat onun için geldiii :)
      Bıdık babasını bile tanımaz kıskanmaktan anacım :))

      Sil
  4. bebekler çok şirin, çok güzel olmuş banu ablacım ellerine sağlık.topikde çok şekermiş ikisinide öpüyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atölye nott cum, böyle minik şeylere hiç dayanamam ya :) Birarada cici oldular :)

      Sil
  5. Bebekler çok güzel durmuş, asmadan duramazdın di mi neyse sende duvarda bol üstelik şimdi verandaya da yayılırsın:) Anneden asıl iltifatı ev işleri bitirdin diye almışsındır ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammacım, asacak yer bulmakta biraz zorlandım aslında, duvarlar hemen hemen dolduuu, veranda bile neredeyse doldu :)) İltifat konusunda doğrusun şekerim :))

      Sil
  6. duvar süsün pek afilli olmuş:)))

    YanıtlaSil
  7. elinize kolunuza sağlık, o kadar işlerin ardından birde bunu düşünmüşsünüz, helal olsun, iltifati fazlasıyla hakettiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akayacım, iltifat sabahki ev işlerinin sayesinde geldi :))Teşekkürleeer :)

      Sil
  8. helal sana banu ablaaaaa,o kadar işten sonra bir de bu güzellik,pes doğrusu,sen harikasın zaten her zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatescim, bu işler dinlendiriyor insanı ya :) Harika olan sizlersiniz, yanımda olmasanız bunları yapamam kiiii :)

      Sil
  9. Şapkayla bebekler çok uyumlu olmuş, ellerine sağlık. Bıdık ve Topik :) çok şekerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, ikisi de uzak doğu havasında ya.... :) Baba oğul dolanıp duruyor bıdıkla topik :)

      Sil
  10. Çok şeker olmuş banuuş.

    YanıtlaSil
  11. ayy ne şirin bebekler,çok beğendimmm..
    bıdık kulakları dikmiş,babaya haince düşünceleri var sanırımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darmanım, bıdık kıskançlığından öyleee :)) Teşekkürler şekerciiim :)

      Sil
  12. Bebekler ve şapkayı yanyana görünce bundan nasıl bir birliktelik çıkabilir diye kendimi sınadım. Önce hiçbirşey düşünemedim. Sonra şapkanın üzerine bebekler dizayn edilebilir dedim. Mausu kaydırınca harika birlikteliği gördüm. Maşallah tasarımlarınız harika. Ve hergüne bir tasarım ve uygulama. Solmaz sultan sizi kıskanıyordur yokyok oda harikadır sizin anneniz olduğuna göre.Tekrar maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevginin ruhu, aman ne harikası, uyduruyorum işte :)
      Anne sultan kıskanmaz, onun işleri ayrı :) Sağol canımcım...

      Sil
  13. ellerinize sağlık Banu hanım, hem işler hem arada böyle güzellikler.. Maşşallah size:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecercecim, ev işleri yoruyor, elişleri dinlendiriyor :)

      Sil
  14. Hoş gelmiş Topik, Bıdık pek keyiflidir şimdi, sizin oralar da pek güzeldir artık değil mi? Anneniz beğenmekte haklı çok güzel olmuş ellerinize sağlık, sevgiler Banucum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, yeşillik, doğa güzel tabii :)
      Sabah ki işleri yapmasaydım, cevap gene ...iyi... olacaktııı :))

      Sil
  15. O kadar iş güç yap sonrada böyle güzel bir tasarım hazırla, iltifat edilmezde ne denirki:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marifetanem, sabahki işlerin yüzü suyu hürmetine geldi o iltifaaat :))
      Elişleri dinlenmelik ya zaten :)

      Sil
  16. ellerine sağlık ablam iyi uydurmuşsun bence çok cici olmuş...
    misafiriniz de hoş gelmiş :)

    YanıtlaSil
  17. HARİKA OLMUŞ,ANNENİZ İLTİFAT ETMEKTE HAKLI..SEVGİLER:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Birincisin, iltifat ancak önce ev işleri yapılınca geliyor ama, dikkatini çekerim :))

      Sil
  18. Sizin pazarda da yok yok! Ne şirin şeyler o ufak bebekler öyle? Bıdık'ı pek ayıpladım doğrusu,saygısız bu gençler cıks cıks cıks !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colettem, Değirmendere ve Gölcük pazarlarını çoook seviyorum, heeerşey var, var da... ucuz ucuz hem de ya... çok para harcıyor insan yaaa :))
      Ay, çok haklısın, saygısız bu gençler, babasını kıskanıyor ayol, yanımıza yaklaştırmak istemiyooor :))

      Sil
  19. ne beceriklisiniz valla,o kadar temizlikten sonra birdr dizayn yapmissiniz.bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özgür tatlar, ah bir de becerikli olsam daha neler yapacağım ama.... :)
      Bahçe işleri öğlene kadar, öğleden sonralarım benim, hobi-keyif zamanı :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)