16 Mayıs 2012 Çarşamba

Doğadan Fikirler...

Bugün sabahtan şehire indim, bazı işlerimi hallettim, alışveriş yaptım.... Yaaani.... Nakavtım :(

Tembel tembel maillerime bakıyorum, beğendiklerimi arşivime eklerken tabii ki paylaşıyorum :)

İşte doğadan bir süs...
Kozalak toplayan var mı benim gibi, işte bir fikir :)
Sepetleri hep dekopaj ya da kumaş mı kaplayacağız :)
Bu servis şeysini de sevdiiim :)
Bir kuş kadar becerikli olabilir miyim acaba :)
Ben bunları arşive attım... Ne zaman yapılır, işte onu bilemeeem :)


30 yorum :

  1. Çok hoş fikirler.
    Adadan koca çanta içinde getirdiğim ve uzun süredir bekleyen kozalaklarım var:)
    Servis şeysini ben de çok sevdim:)))
    Sevgilerimle.
    Bıdık'ı öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım,kozalaklar çantanın içinden çıkacak diyebilir miyiz :))

      Sil
  2. yaratıcılık başka bişey yaa eminim siz hepsinden en şahanesinden yaparsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matrak makaram, yaparız bişeyler, şahane olmasa da bana özgü olur :)

      Sil
  3. Çok hoş ve otantik şeyler doğrusu,Banu ablacım tam senin evine uygun şeyler bunlar bekliyorum doğrusu böyle bir şey yapsan...neden olmasın çok da hoş olurdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferideco, daha geçenlerde kozalakları kullandım ya :) Yaparım gene birşeyler elim değdikçe :)

      Sil
  4. bu süsle evine ne yakışır ama hemen yapmalısın, servis şeysini de sevdim, çuval bezinden ya:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, malzemeler var zaten ya, el atarız birgün elbet :)

      Sil
  5. bende kozalak toplamıştım, geçen sene meşe palamudu da toplamıştım ama ben yapana kadar torbada küflenmişti, sonra atmak zorunda kaldım vah vah bilseydim hemen böyle şeyler yapardım, ama şirin şeyler, üstelik insanı uğraştırmayacak türden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Craft Fundacım, gene toplarsın, bu defa yayarsın şöööle, kurutursun :)

      Sil
  6. Kozalaklar ancak bu kadar güzel bir süsleme malzemesi olabilirdi.Çok güzel paylaşımına teşekkürler Banucum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldencim, takılarına da mı koysan acaba palamutlardan, birara paylaşmıştım, palamut kapsüllerinin içine boncuk koyarak takı yapmışları... :)

      Sil
  7. "Zarifçe" Nedret hanımın yaptığı Sığla kozalağından takılar da bunlara eklenebilir bence... Hepsi çok güzel, keşke hep doğayla iç içe olabilsem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hayalci, doğa da ne kadar çok malzeme var değil mi, Nedretim de çok güzel değerlendiriyor onları :)

      Sil
  8. doğadan malzeme ilgi alanım. paylaşım için teşekkürler. bir çok fikir oluştu kafamda .sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bir demet marifet, yakında göreceğiz değil mi o fikirlerin gerçekleşmişini :)Meraktayım doğrusu :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Sevgili Kedicibaşı, topladıklarını naapıcaksın bakalım :)

      Sil
  10. Çok beğendiiiiiiim. Çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğim, beğenmekle olmaaaz, uygulama görelim :))

      Sil
  11. Her şey doğal, bu ne güzellik yaaa:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natalicim, doğal objeler sanki daha güzel mi ne :))

      Sil
  12. hele servis şeysi çok tatlı banucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Figenim, servis şeysinden yapmalı mı dersin :)

      Sil
  13. Banu ablacım ziyaretine çok mutlu oldum,güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.Söylediğin ayarı düzelttim ama yanlışlıkla senin mesajını silmişim.Yeni kullanıyorum blogerı o yüzden fazla bilgim yok,yanlışlıklar yapıyorum bazen.Lütfen kusura bakma çok üzüldüm,yeniden nasıl yüklenir bilmiyorum.O güzel sözlerini yayınlamayı çok isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deniz kokusu, herşey yolunda gidiyor, görüyorum, öptüm seniii :)

      Sil
  14. merhaba banu abla bende de kozalak ve meşe palamudu var nasıl daha iyi değerlendirebilme konusunda fikir vermiş oldun sağol sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim, fikir verdik ama senin yaptıklarını da görelim, şu blogunu aç artık ha.... :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)