28 Mayıs 2012 Pazartesi

Karmakarışık...

Kasvetli bir güne uyandım, kasvetlendim :(
Öğleden sonra gök çıldırdı, gümbür gümbür, ışıl ışıl, derken takır takır dolu, ardından şakır şakır yağmur, ardından vuuuuuu fırtına...
Biz bile irkildik, minik Bıdığım naapsın :(
Divanın altından çıkmıyor garibim :(
Elektrikler gidip geliyor, yıldırımlar düşüyor diye modem telefon hattını çektim, bahçede paratoner var ama, malum hattan gelebiliyor ya akım, o arada boncuklarımı düzenledim, yani oynadım :)
Elimden hep kalpler çıkıyor :))
Çay faslı bitti, şimdi tv karşısı faslı başlıyor...
Bugün değişik üretim yok, naapim hava şartlarına uyum sağlayamadım :)

Aaaa... bu arada, meşhur oldum, daha çok şımardım, sevgili Nergis Türk Haberler sitesinde bu hafta beni konuk etti sağolsun :)


43 yorum :

  1. Yaptıkların her zaman ki gibi harika. Hava İstanbul'da da berbat. Bu sabah erkenden ofise gidecektim güya. Ne mümkün, burnumu çıkaramadım yağmurdan. Evde ışıkları açtım o derece karanlıktı. Saat 1-2 gibi biraz aydınlandı ama sert soğuk bir rüzgar, durup durup yeniden yağan yağmur bana otur evde Nihal dedi.
    Verdiğin linke koşa koşa gittim, ve de facebook'da paylaştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalim, artık meteoroloji bile tahmin edemiyor şu havaları, bugün kapalı gösteriyordu, sabah beri günlük güneşlik :)
      Sen de ne var ne yok :)

      Sil
  2. bende artık yaz gelsin baharı yaşayamadık bari yazı doya doya yaşayalım istiyorum....ellerine sağlık yine harika bir iş yapmışsın.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcım, umarım bu defa da sıcaklardan şikayet etmeyiz :))

      Sil
  3. Öncelikle
    Çok güzel
    Size yakışan
    bir ropörtaj olmuş
    Hemen okudum
    İnşallah devamı da gelir


    Maalesef Ege bölgesinde de hava farklı değil
    Her taraf sel içinde
    Vallahi ayağıma giyecek ayakkabı bulamıyorum
    bi lastik çizme şart oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ev kadını, teşekkür ederiiim :)) Bu havalar için en iyisi lastik çizme değil mi :))

      Sil
  4. güneyde de kapalı bir hava var ama yağmur yok.(meteoroloji gibi olduk). güzel bir röportaj olmuş. yüreğinizin sıcaklığına sevgiler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bilgecim, anında hava durumu için bknz.bloglar :))

      Sil
  5. Hemen okudum.Sımsıcak,senin gibi olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Sizin evde olsaydım bugün,bıdığın yanındaydım kesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok kötü gümbürdüyordu ya Tülinim :(

      Sil
  7. O güzel içi kırmızı kumaş kaplı sepet de gözümden kaçtı sanma, detaylı bir anlatım bekliyoruuuzzz, detay fotoğraflar bekliyoruuuzz, daha önce anlattıysan bile tekrar istiyoruuuzzz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elift cim, o sepeti önceden göstermiştim ( http://banucabirseyler.blogspot.com/2011/10/yine-yeni-yeniden.html ), tekrarlatma banaaaa :))

      Sil
  8. Canım, hafta sonu güneşli olacakmış. Bıdıka söyle az daha sıksın dişini. Röportajına yorum yaptım :) Kimi zaman havaların ısınmayışına isyanla tepki veriyoruz ama ben tepki vermeye bile korkuyorum. Hiç normal değil ki bu durum. Vanda bir köyde okulun tabanı nasıl ısınmış, TV de izlediniz mi? Aman yağsın. Felakete neden olmadan usul usul yağsın ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Gülsümcüüüm, sıcak olsa deprem mi olacak, fırtına mı kopacak diyoruz, soğuk olunca bu ne anormallik diyoruz, en iyisi koyverelim gitsin :))

      Sil
  9. Kıyamam ben Bıdık'a. Canım benim, öptüm onu kocaman:)
    Kalpler, sepet ve danteller hepsi çok hoş.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, görüyorsun ya Bıdığın canı çoook kıymetli :)

      Sil
  10. kıyamam ben nişanlıma yaaaaaa:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırsız nişanlı Fidoş, biz nişanı attık artık :))))))))
      Efe-Miki korkmuyor muuu ?

      Sil
  11. Cok ozendim ben yasaminiza ya ohh cay keyfi tv keyfi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berenimocum, emeklilik=keyif değil mi :))

      Sil
  12. Röportaj çok keyifli çok güzel olmuş Banu Ablacım ... Başarılarının devamını dilerim .. Öpüyorumm çok çookk ..

    ** Havalar burada da fena yaz değil de sonbahar mevsiminde gibiyiz :S :( Şıppııdıık / Parmak Arası ) terlik giymek istiyorum artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3kadın3moda Zeynebim, sağol canııım :) Giy de görelim şu şıpıdıklarını :)

      Sil
  13. Banu hanım başarılar. ist kurtuluşta mali müşavirler odasında ÇYDD nin el sanatları sergisi var bizi seven tüm dostlara duyurulur. Arkadaşlar hepinizi bekliyoruz.Selamlar hoşçakalın.inci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncicim, İstanbulda ne güzel faaliyetler oluyor elsanatlarını tanıtmak,sergilemek için :(

      Sil
  14. Bıdık pek mahsun çıkmış, kalpler de pek şirin. Annenizin pamuk ellerinden öperim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, korkuyor ya yavrucak gökgürültüsünden... :( Sevgileeer :)

      Sil
  15. Harika bir röportaj olmuş banu abla, başarılarının devamını dilerim. Bu arada bıdık ne kadar masum çıkmış öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eagle artcım, sağol canım :) Bıdık gökgürültüsünden çoook korkuyor, o korkmuş surat :))

      Sil
  16. Oyyyy severim mıncıklarım ben o Bıdık'ı :)))...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenurcum, ay bayılır mıncıklanmaya, hemen gel :))

      Sil
  17. röportajı okudum ..nacizane bende yorum yaptım ..böyle röportaj yapıp, yazısının en altında küçücük değiniveren bir banuca vardır herhalde ..sevgiyle sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekanecim, okudum yorumları, gerçekten gözüm doldu yaaa.... Ben sevilmeyi de sevmeyi de seviyorum ya :) Böyle şeyleri ilan etmeye utanırım ya ben, beni bilen bilir ya :)

      Sil
  18. koptum gülmektennnnnn
    beni nişamlımdan ayırma kötü kaynana:))))))acı aşkımıza.....
    vala Efe ve Miki de kafayı yiyorlar

    YanıtlaSil
  19. Banu'şum yaaaa,
    önceki sayfa düzeninde ne güzel,kimler neler yayınlamış görüyordum
    ben zaten yayın izlemede sıkıntı yaşıyorum
    sen yine ayarlar mısın sayfanda rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fidoşcum, o listeyi koyamıyorum, bak oraya da yazdım nedenini, "izlediklerim" etiketiin altı, 167 kişiden sonrasını eklemiyor :(

      Sil
    2. google reader kullanıyorum artık, oradan takip edebiliyorum ben de :(

      Sil
    3. Yaaa Banu, şu Google Reader nedir, nasıl kullanılır, uygun zamanında benim gibilerin de anlayacağı türden açıklamalı bir yayın yapsan nasııııl sevinirim.

      Sil
  20. Anladın de mi Nihalim :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladııım :))) Teşşşşşşşekkürler şekercim.

      Sil

İçinizden geleni yazın :)