11 Mayıs 2012 Cuma

Şıklık....

Kim bir perde tutacağına bu kadar önem verir, bu kadar uğraşır... Ben olmadığım kesin, ama bakar mısınız  şu şıklığa, romantizme, verilen değere, emeğe.... Hani yatakodası perdelerine böyle başharfler işlenip böyle bişiler yapmak.... var mı yapacak :)


Boncuklar diktiğim bir tane vardı aslında, şimdi hatırladım, küçük odanın kapısına yaptığım perdeyi tutuyordu, şimdi kaldırdım ya, aklıma gelmemiş... Ama işleme başka yaaa :)

Laf aramızda, böyle fikirlerle oyalıyorum sizi :))
Boş duruyorum sanmayııın, dün-bugün dikiş işim var, yarına kadar sabredin olur mu, bitiremedim daha...
Hava soğuk-kapalı-yağmurlu-kasvetli, eh bu durumda içeri tıkılınca bu defa dikişim geldi :))


13 yorum :

  1. çok şık gözüküyor
    böyle şeylerle üşenmeden uğraşan kişilere bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bilsem kesin işlerdim Banucam. Çok zarif görünüyor çünkü..

    YanıtlaSil
  3. Benim odama olmaz böyle bir şey işlemeyi düşünsem bile, hazır çok güzel aparatlar var yaş ilerleyince hazıra kaçmak cazip geliyor:))

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok zarif ve şık.Yastığa yada peçeteye de yapılabilir.Kızım için yapabilirim.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. İşlenmiş bir parçayı bu hale getirsek Banu?Hı,olmuyo mu?

    YanıtlaSil
  6. şile bezi işlemeleri, hesap işi yapan birine bunlar vız gelir, dikişleri merak ettim:))))

    YanıtlaSil
  7. Çoook şıkk.Ama ben bu işi bilmiyorumm:((İçindeki beyaz perdeylede uyum içinde.Yaaa Banucum kafamı bulandırdın.Galiba bunun adı beyaz iş öyle değilmi.Hadi birde bunu öğrenelim :))Mutlaka sen biliyorsundur.

    YanıtlaSil
  8. ben de dikişleri merak ettim, bu da şık ama sizinkilerin daha iyi olacağından eminim :)

    YanıtlaSil
  9. kolay gelsin canım .
    büyük salonlar için çok şık bir görüntü

    YanıtlaSil
  10. detaylarda güzellikler buluyorsun ..çok zevklisin ..

    YanıtlaSil
  11. Bu perde süsüne toptan yorum yazarsam bana kızmazsınız değil mi :)
    Fikir güzel, uygulama güzel, yapan ellere sağlık... Bana gelince ben bu kadar uğraşamam ama hazır işlemelerden olabilir evet ..:)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)