15 Mayıs 2012 Salı

Bugün de Böyle....

Öğleden sonra nihayet bodruma indim :))
Amanın ben burayı nasıl toparlayacağım.... :((
Hastalık bu hastalık... Neredeyse hiçbir şey atamaz oldum. Bütün kış birikip birikip torbalarla aşağıya inenler de cabası... Ondan birşey yaparım, bundan birşey yaparım, o işe yarayabilir, bu işe yarayabilir diye diye.... Of ooof, heryer dolu :(
Yok o halinin resmini çekmedim, felaketti.... Biraz biraz yerleştirdim, az daha yerleşsin, resmini paylaşırım :)
Baktım hava karardı, indirecek belli... Çıktım yukarıya, gök gürlüyor, Bıdık divanın altında :) Derken indirdi, derken leblebi büyüklüğünde dolu başladı.
Çay molasından sonra sıra kendimizi temizlemeye geldi :)
Önce Bıdık :))

Sonra ben :))
Aaaa...Çok ayıp, benim resmim konur mu hiiiç :))))

İnternet bağlantımda sorun var... Kesilip kesilip geliyor, ttnet tekiler "sorun görünmüyor" diyor, ben "ama var" diyorum, anlaşamıyoruz, ben bütün kontrollerimi, denemelerimi yaptım, sorun ben de değil, eminim, bakalım ne olacak :(

Ben bıcı bıcıya gidiyorum, sonra işimi alıp tv karşısı keyfime geçeceğim :)


28 yorum :

  1. Aslında bodrumun o halinide görmek isterdim, nasıl olsa düzeltirsin yavaş yavaş Banucam. Çok geçmiş olsun ayrıca..

    O Bıdık'ı yerim ben :) sıhhatler olsun ikinizede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Aslıcım, görmediğin daha iyi oldu :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sağolasın sevgili Bal Yanağın Hikayesi :)

      Sil
  3. çok hoşsun vallahi, sen gel de benim hobi odamı gör:) göya derli toplu olayım diye bir sürü masraf yapıp oda yaptım, ama aradığım hiçbirşeyi bulamıyorum.Çıfıt çarşısı gibi,bloga resmi koymak istiyorum ama beni bu halde görseniz ne pasaklı kadın dersiniz diye temizledikten sonra koyacağım, kendime laf getirtir miyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacraftcım, sen benim hobi odamın halini görmedin demek ki, derli toplu hobi odası olurmu hiç, o zaman da "aaa...hiç iş yapmıyoooo"derler :) Aradığın şeyi bulabilmek için ayakkabıcılara dadan, bol bol kutu al, kapla etiketle, tava yoğurt kutuları da çok işe yarıyor, fazla masraf yapmak yok :) Hadi hobi odanı göreliiiim :))

      Sil
  4. Oh misler gibi olmuş Bıdık, öperim:)
    Sana da kolay gelsin ablacım, bu çöpçü ruhumuz ne olacak bilmem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım, sonunda hepimize belediye ödül verecek, onlara toplayacak çöp kalmayacak ya :))

      Sil
  5. Keşke hobicinin biriktirdikleri başlığıyla tüm karmaşayı ve köşede beklettiklerinizi de fotoğraflasaydınız:)
    Sıhhatler olsun Bıdıkcım:) Babası gitti sanırım.
    Çok güldürdünüz beni:)))) Bıcı bıcı resmi konusunda:))))
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, hava düzelince bütün çöplerimi fotoğraflarım, kafayı yersiniz :))
      Bıdığın babası geçen pazar gitti, kıskançlık bitti :))
      Ha haaa.... bıcı bıcımı yaptım gizli gizli :))))

      Sil
  6. Bir gün o bodruma bende ineceğim orada bana bile malzeme çıkar :D
    İyi bıdık sakin sakin kendini yıkatıyor ohh miss gibi..
    Gelen misafirlerde gözümden kaçmadı:)ne güzel bir ziyaret olmuş..
    Bu aralarda pc de sorun vardı,yani çöktü :( ..Neyseki format attırdık düzeldi..
    Onun için şimdi kutladım..Annenizin geçmiş anneler gününü kutlarım..
    Sevgiyle kal Banucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noyumberryim, gel gel, enteresan bişiler çıkar elbet takı için de :))
      Bıdık yıkanırken sakin de, yıkanma işi bitince bir gör, fırtına gibi koşturuyor, ne halı kalıyor ne yataklar :))

      Sil
  7. harikasınız. çok hoşsunuz. sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgecim, bizler hepimiz harikayız zateeen :)) Sevgiler :)

      Sil
  8. sıhhatler olsunnn ikinize de:)) offff yaa havalar yine kapalı can sıkıcı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü çantam, bana hava deme artık kafayı yiyeceğim, günün yarısı yaz yarısı kış yaaaaa :((

      Sil
  9. bende tam tersine herseyi atarim.cocuklar bile herseylerini sakliyorlar atmayayim diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Özgür tatlar, senin çöpünü biz alsak ya :))

      Sil
  10. Ohh mis gibi bir gün olmuş çağıraydın buradan 3-5 kişilik grup bak sana nasıl toplardı orayı 1 saate=)))Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yaşamsal Ganimetler, artık toplarmıydı, toparlayıp götürürmüydü o 3-5 kişi bilemiyorum yaaaaniiii :))

      Sil
  11. Ya o bıdığın hali ne komik bizim kedimizi yıkayışımızı hatırladım, ıslanınca çirkin komik bişey oluyorlar.Kolay gelsin Banucan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabiiiş, Bıdık duymasın komik olduğunu, hatta resmini yayınladığımı, zaten zor kandırıyorum, ama yıkanınca missss gibi kokuyor oğluşum :))

      Sil
  12. OHHHHH,sıhhatler olsun bıdık a....Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı Hayatcım, Bıdığa var da bana yok muuu, ben de yaptım bıcı bıcııı :(

      Sil
  13. dün benim nette sorun vardı...

    sanırım hava şartlarından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Muhabbet sofrası, bizim buralarda bir arıza var ama aradıklarım olmadığında pek ısrarlılar :(

      Sil

İçinizden geleni yazın :)