9 Mayıs 2012 Çarşamba

İçeri Tıkılınca Ne Yapılır...

Hava berbat... Soğuk ve sisli :(
Sabahtan annemi sağlık ocağına götürdüm, iğnesi vardı, yaptırıp geldik...
Dışarıda veya bodrumda çalışmanın mümkünü yok :(
Ne yapmalı, ne yapmalı.... Aklıma bişi geldi :)
Malzemeleri toplayayım...
Dur önce yemeği hazırlayayım, öğlen oldu, anne sultan acıktım diyor :)
Sonra bu peçeteyi bu strafor tabağa yapıştırayım, aslında kabartma yapsam daha güzel olur ama yok, şimdi uğraşamam, çabuk bitecek bişi olsun :)
Boş kalan yerleri de yeşilimsi akrilik boyayla pon ponlayarak boyayalım, tamaaam :)
Şimdi bu kuruyana kadar ütülerimi bitireyim :)
Kurumuş, şimdi sallantılarını yapalım, aralara boncuklar da koyalım, zengin dursun :)
İşte bitti, yakın çekim yapamayan fotoğraf makinam yerine, sığdığı kadar tarayıcıdan çekip şöyle detay göstereyim...
Hazırdır, anne sultandan onay da aldık :)
Verandaya asalım değil mi...
Burası da el emekleri sergisi gibi oldu :))
Artık şile bezi örtümü alayım elime, geçeyim tv karşısına, haaa çay da koyayım değil mi :))


76 yorum :

  1. Maşallah diyorum banu ablacımm harika olmuşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcım, sağol canımcım, ben uydurayım siz beni böyle şımartın :)

      Sil
  2. Banucum ne güzel olmuş çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoban Serabım, sen sevdinse mesele yok, benim gözüm hala seninkilerde :) Ne zaman geliyosun ?

      Sil
  3. Yaratıcılıkta 1 numarasın. Bayılırım biliyorsun bu tür duvar süslerine:)) Çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretim, benim kozalaklar ancak böyle şekerim, yaratıcılık doğadan geliyor galiba :)

      Sil
  4. Nasıl yani ya kaşla göz arasında.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileğim, kaşla göz arasında ancak böyle işler çıkabiliyor işte :)

      Sil
  5. Kocaman bir Maşallah diyorum size..Çok güzel olmuş ama bi zaman sonra bunlara nasıl yer buluyorsunuz merak ediyorum .Her gün bi şeyler yapıyorsunuz .Bunları asacak yeriniz kaldımıkii Banu Hanım..
    Sevgiler Fatoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoşcum, evin heryanından birşeyler sarkıyor, ama hiç merak etme daha yer bulurum, üretmeden olmuyor ki :))

      Sil
  6. çok şeker olmuş, maşallah size... :)

    YanıtlaSil
  7. Ben bu evi gereçkten çok görmek istiyorum:)
    ellerinize sağlık, hiç aklıma gelmeyen malzemelerle harika bir dekor malzemesi çıkmış ortaya, tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hobilerim ve ben, hep görmek lazım diyorsun ama icraat yok :)) Buyur dedik ya :)) Sen yoksa strafor tabaklarını atıyor musun, bak etiketine benzer şeyler yapmıştım daha önce :)

      Sil
  8. yaratıcılıkta sınırın yok, verandaya da pek yakışmış doğrusu:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noblessem, insan çöpçü olup birşey atmazsa mecburen yaratıcı oluyor :))

      Sil
  9. gerçekten harikasınız. yaratıcılığınıza hayranım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgecim, yaratıcık mı uydurmacılık mı bilemiyorum, kafama göre takılıyorum işte :))

      Sil
  10. ben de bi becerebilsem bu peçete tekniğini :( çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matrak makaram, peçete işi kolay canım yaa, peçeteyi tek kat haline getir, yapıştıracağın yere yerleştir, enli bir fırçayla peçete tutkalını ortadan başlayıp kenarlara doğru hafif hafif sür, buruşabilir, benim ki hala buruşuyor, kendine yapınca önemli değil bence :)

      Sil
    2. ben yapıstıracağım yeri de tutkallayıp bide peçetenn üstüne sürüyodum hatam burda demekki:) teşekkür ediyorumm bi daha deneyeyim yılmak yok:)

      Sil
  11. ne güzel... hızlı ve güzel iş. elinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuhalcim, uzun süren işler bana göre değil, biran önce ortaya çıkmalı, ben de böyle uyduruyorum o yüzden :)

      Sil
  12. Size imrenmemek ne mümkün... Bir koltukta kaç karpuz var??? Ben saymaya yetişemiyorum... Banu ablacığım benim etrafımdaki bir çok insan sizin yaşlarınızda ama yaşam enerjilerini kaybetmişler...Boş oturmayı marifet sayanlarda mevcut...Siz hiç değişmeyin enerjinizi hissetmek çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobby Dünyam, benimki açgözlülük, her telden çalmaya çalışıyorum, çabuk sıkılırım çünkü hep aynı işle uğraşmaktan... Üretmeyen imsan yaşam enerjisini kaybeder bana göre, boş oturmaktan hiiiç anlamam, nasıl oturulur bilmem, duramam yani :) Sanırım değişmem zaten :) Sağol canımcım :)

      Sil
  13. ay harikasınız Banu hanım nekadar şirin bişey olmuşşşş.ellerinize sağlık.
    anne Sultan teyzeye selamlar:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, ben mi harikayııım :)) Böyle böyle kendimi harika hissettiriyorsunuz sağolun şekerler :) Sevgileeer...

      Sil
  14. valla tek kelimeyle mükemmel...hem pratik hemde zarif..fikrinize sağlık.. açıklamamışınız ama üstüne cila yaptınızmı merak ettim...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim, sağol canımcım, üstüne cila derken... vernik atmadım, sadece peçete tutkalı iki kat sürdüm...

      Sil
  15. Sihirmi yapıyorsun Banucum.Neye dokunsan güzelleşiveriyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, heee sihirli değneğim var benim, ama kendimde işe yaramıyooo :))))

      Sil
  16. İştee, hem pratik, hem de yaratıcı, olduğu yerin havasını değiştiriveren bir şey, yani tam "banuca", ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elift cim, kısaca banuca uydurmaca :)))))

      Sil
  17. vallahi bravo iç dış farkatmez her zaman her yerde 24 saat üretime hazır durumdasınız. sizi tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marifetli hanımlar kulübü, yok 8-9 saati uykuda geçiyor :) Hem tüketiyorum hem üretiyorum, mesela strafor tabaktakini tükettim, tabaktan birşey ürettim :))

      Sil
  18. harika olmuş; siz yapın biz ağzımızın suları akarak bakalım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim, ağız sulanacak birşey yok canımcım yaaa :)

      Sil
  19. Çok güzel olmuş kozalaklar çok yakışmış ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcım, eldeki malzemelere göre uydurmak işte bu :)

      Sil
  20. ELLERİNİZE KOLLARINIZA SAĞLIK.VALLA BEN SİZE NE DİYİM BANU HANIM SÜPERSİNİZ,YARATICILIK YÖNÜNÜZ OLAĞAN ÜSTÜ,BENDE O KOZALAK UFAKLIKLARINDAN TOPLUYORUM:))))) YOLLARDAN BOYAYIP UYGUN BİR ÇANAĞA KOYUP BALKON MASAMA KOYUCAM.HA BU ARADA BUNDAN ÖNCEKİ YAZIMDA (BANU HANIM)DİYE YAZICAKTIM YANLIŞLIKLA SADECE BANU YAZMIŞIM KUSURA BAKMAYIN.SİZ ÖPÜYORUM HER İŞİNİZ KOLAYLIKLA GELSİN SİZE,SAĞLICAKLA KALIN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süheylacım, ben şu "hanım" kelimesini zaten sevmem, onun için deme olurmu :)
      Kozalakları kullanmanın çoook yolu var,hatta şu soldaki etiketlerimde "kozalaktan" etiketine tıklarsan bir kaç fikir paylaşmışımdır... Senin kozalakları nasıl göreceğiz, anlaşıldı ki sende de birçok fikir var, hemen bir blog açmalısın tamam mııı :)

      Sil
  21. offf tempo çok yoğun ...bende kendime atom karınca diyordum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anekzuram, kolay ve çabuk işler bulup yapıp öyle görünüyorum, inanmaaaa :)))

      Sil
  22. Yani bu mudur? Bunları yapıyorsun diye mi tercih edecek Solmaz Sultan seni, bundan sonra tavuk kaplarını atmayacağım:)) Ben onları boya paleti olarak kullanıyordum. Çerçevenin etrafına da kozilak geçseydin puanın yükselecekti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam, hiç te güzel olmazdı etrafına da kozalak yapınca, ya sallantıda olacak ya etrafında bi kerem :)) Ben de boya için kullanıyorum, ne yani bi tane mi evde strafor sankim :)) Dondurucuya bişiler koyarkende kullanıyorum, kutuda yapıyorum, süste yapıyorum .... yaaaaa :)))))

      Sil
  23. harika bir iş yine, ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobiart Meralcim, bunlar kolay, basit işler canımcım, senin yaptıklarının yanında vızıltı yani :)

      Sil
  24. banuşummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm yerim seniii strafora dekupaj ha:)) allahımmmm pencereye kokan kuşta çok güzel budaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviiiiim, ne bağırıyosun öyle yaaa, korktum :))

      Sil
  25. Maşallah,enerjinize,yaratıcı zekanıza siz tasarımda bir numarasınız..Hayırlı akşamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Birincisin, aman yapma, duyan da gerçekten tasarımcı filan sanacak, ne haddime :)

      Sil
  26. harika bir süs olmuş ellerine sağlık. evin tam bir emek arşivi,süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü Çantam, eve ne isim takacağına görüp karar vermelisin bence :)))

      Sil
  27. Yanıtlar
    1. Cep aynam, senin o yayınladığın dekorasyonları gördükçe benim dekorasyon ııııhhhh.... :)

      Sil
  28. ablacım ellerine sağlık bende akşam süsülü sabunlar yaptım kızlarla öğretmenlerine götürecekler sene sonu geliyorya tşk amaçllı blog aç demişsin ablacım aslında istiyorum ama biri yardımcı olsa daha kolay olacak bir deneyeceğiz bakalım öptüm sevgiler aynur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynurcum, hemen aç şu blogu ve süslüsabunlarını koy, sen bi açta hepimiz yardım ederiz hiç merak etme... öptüüüüm :)

      Sil
  29. Çok farklı çok güzel olmuş bu, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gölge yaşam, geridönüşüm olunca farklı oluyor sanırım, sağooool :)

      Sil
  30. Çok ilham verici olmuş bencede, insan bu süse bakınca aklına bir sürü başka fikirde geliyor :) çok beğendim ellerine sağlık Banucam..

    YanıtlaSil
  31. Çok beğendim, çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  32. valla blogcu arkadaşlara önerimdir.toplaşıp banu ablanın evini basalımmmmmm:)) süper olmuş banu ablacım.yaratıcılıkta üstüne yok.ellerine emeğine sağlık.öpüyorummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcüm, basın valaaaa, basılmaktan benim kadar mutluluk duyanı olmaz herhalde :))))

      Sil
  33. Deli kız ya.. Kaçmıyor elinden hiç bir şey. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana deli diyen akıllı olsa bari :)) Çok yaşa sen Gülsümüm :))

      Sil
  34. uuuu ben uğramayalı ne çok yazı yazmış iş yapmışsın,gelip gördüm ama çatladım bir yandan da.
    Ellerine sağlık,çamaşır torbana da bittim:))
    Öptüüüüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalanım, boş durmuyoruz yaaaniiiii :)) Öptüm şekeeer :)

      Sil
  35. Very beautiful, congratulations!!
    Kisses,
    Renata

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ola Renata, you can find too many kinds of recycle project on my blog, these are my favor crafts :)

      Sil
  36. Olá Banuca
    grande ideia!!! amei...

    YanıtlaSil
  37. Ola Carmen,você pode encontrar muitos tipos de projetos de reciclagem no meu blog :)

    YanıtlaSil
  38. Banucum, senin evde gezinirken strf. tabaklara yaptıklarına bayıldımmmmmmmm!:)
    eski yaptıklarına yazdığımız yorumları da anında görebiliyor musun??
    yoda kırılmayacağını bilsem bana yolla derdim. Hala duruyorlar mı?
    eline sağlık
    e.t

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılmaaaaa... Hemen paketliyorum, başka beğendiğin var mı, elimde duruyorsa hemen gönderirim Eminecim canımcım :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)