29 Mayıs 2012 Salı

Kırılmayan Şişe :))

5 bilemedin 10 dakikalık projelere bayılıyoruuuum :)
İşte öyle bir proje, kırılmayan şişe yaptım, şu yeşil olanı :)
Onun sağındakini eski teyp kasetinin bantından tığla örmüştüm 2009 yılında :)

Kırılmayan şişeyi nasıl yaptığımı da anlatayım, belki yapmak isteyeniniz olur :)
Aslında her tür kağıt-kartondan olur, ben oluklu fon kartonundan yaptım, hazır çizgili ya :)
Bunu hediye kutusu olarakta kullanabiliriz, hani yılbaşında içecek hediyesi filan veririz ya, şişeye geçirebiliriz yani, ama boş olarakta hoşuma gitti, hatta... en önemlisi..... Anne Sultan beğendiiiii :))


Fikir gene internetten... İşte :)




45 yorum :

  1. bana da bu tür kes yapışır kırtasiye işleri çok zor gelir....

    YanıtlaSil
  2. ne kadar guzel olmus.cok yaratici,ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özgür tatlar, fikir olsun dedim ya :)

      Sil
  3. evet hediye şişelere yapılabilir
    siyah torba içinde götürmek çok komik oluyor bazen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgünüm, yılbaşına yapmalı bunlardan değil mi :)

      Sil
  4. ELLERİNE SAĞLIK ÇOOOK GÜZEL FİKİR
    NİLGÜNCÜM :)))

    YanıtlaSil
  5. YA CANIM SENİN İKİ İSMİNMİ VAR ŞAŞIRDIM ŞİMDİ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kase lezzetcim, benim beeen Banu :)) Üstte Nilgünün yorumunu görünce karıştın herhalde :))

      Sil
  6. Süpermiş:)) Yazdım aklıma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklına yazdıklarını tutabiliyor musun Nedretim, bravo yani :) Ben dakikasında unuturum :)

      Sil
  7. Banucum Anne Sultan da beğendiyse harika olmuş demektir:))İkinize de sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Canancım, bak bu fikirde senin oraya uygulanabilir, hani kamuflaj olur :)

      Sil
  8. çok güzellll bende abajur yapmak istiyordum olur heralde bu kartonla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviiim, abajur olur da aman minicik ampullerden yak içinde, yoksa Allah korusun....

      Sil
  9. Harika bir fikir. Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık.
    Bıdık'ı öptüm:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Okuyanım... Bıdığı unutmuyorsun ya her yorumunda, senin hakkını nasıl ödeyecek :)

      Sil
  10. ne güzel fikir bu:) ben hızınıza yetişemiyorum:)ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. iyi fikir. her zaman olduğu gibi harikasınız. ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. İyi fikir. Bir köşeye yazmalı.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ehil Keyifcim, adını değiştirmişsin biran şaşırdım :) Ehlikeyf di değil mi önceden :)

      Sil
  13. çok hoş olmuşlar Elerine sağlık. Bende bekliyorum www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Follow me, following you :))

      Sil
  14. süper fikir, harika olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Noblessem, fikir aldığım site adına da teşekkürler :)

      Sil
  15. Banucam bu fikre bayıldım ve kesinlikle yapıcam :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Anne Sultan haklı canım.

    YanıtlaSil
  17. Hiç boş durmuyorsun helal olsun :)

    Şişede çok şirin :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş duramam ki Hobi vakti m, teşekkürler :)

      Sil
  18. Çok güzel fikir, anne sultan da beğendiyse tamamdır:)
    Bu arada, Arnavutköy şenliğinde Fidoş ve Serpil ablamla kulaklarını çınlattık:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marifetli perim, hem kulaklarım çınladı, hem oram buram çekiştirilip durdu nedense :)) Teşekkürleeeer :)

      Sil
  19. banu abla nereden buluyorsun böyle siteleri ,böyle marifetli el becerilerini sonrada uyguluyorsun nediyeyim ellerinede yakışıyor .sana kolaylıklar diliyorum sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim, güzel fikirler gördüğüm çoğu siteye e-mail abonesiyim, mail kutuma düşüp duruyorlar :) Beğendiklerimi arşivime kaydediyorum, sonra canımın istediği fikri kendimce uygulamaya geçiyorum :)

      Sil
  20. senin bu beş on dakikalık projelerine bayılıyorum. Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  21. Bayıldım. Ellerine sağlık. Ben bunun vintage tarzlısını yapayım. Oyalar mı beni acaba? Açlığın 5. günündeyim. 5 günde aldığım besin birkaç bardak çorba 15 kilo karpuz, bolca çay oldu. Sanırım dayanma gücüm tükeniyor. Bitkinim ve neşemi kaybediyorum. Karmaşık işler yapmak istmedim ama bu proje tam benlik. Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Gülsüüüm, aklım sen de hep :(
      Duacıyıztez zamanda düşsün şu taşlar diye :( Dün Tintirişin zembili Serapla seni konuştuk, biliyormuş bu hastalığı, bir yakınında da varmış, onun doktıru sıkarak düşürttürüyormuş, ama nasıl sıkma bu bilemiyorum...
      Şişe yaptın mı, daha bakmadım yayınlara....

      Sil
  22. şahane bir insansın seenn :)))
    tam da tiyatro aksesuarı olarak bana bir şişe lazımdı..
    oyuncular birbirinin kafasına vuracak sahnede..
    dur ben hemen bunu bir deneyeyim banucummm :))
    ay ben seni çok seviyommm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Figeeen, bak bu tam vurmalık işte :)) Ben de seviyorum seniiiii :))

      Sil
  23. Güzel olmuşşş, o oluklu kağıtlar boyuyor heryeri dikkat et ıslanmasınlar ya da bendekiler öyleydi mahvolduydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay biliyorum Fiammam, kartpostalda kullanmıştım da, üzerine yapıştırdığım desen boyanmıştı :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)