22 Mayıs 2012 Salı

Çok ayıp bana ama, 11 e doğru kalkabildim bu sabah :))

Çok ayıp bana ama, 11 e doğru kalkabildim bu sabah :))
Ama naapiim, gece zaten 2 ye geliyordu yattım, kafamda bir sürü proje, dön sağa dön sola uyuyamadııım :(
Öğleden sonra da bahçede bişiler budadım, onları toplayıp attım filan, yorulduuum...
Ama bu arada bodrumda tezgahımı tam olarak toparladım, hazırladım... Amanııın, bodrumda etrafıma baktım da, biiir sürü obje var hayata dönebilecek :) Aman bi heves bi heves, bakalım havalar başlamama izin verecek mi :)

Eee... Şimdi ne paylaşsam ki...
Bi google amcayı dolaşayım bakalım...
Geridönüşümlere bakayım...
İşte bir tane, bozulan elektronik parçalardan çıkan devre kartlarını atmayacakmışız :)
Pet şişelerden biiir sürü projemiz var, bu da değişiği... Diplerinden değişik bir çiçek, saksılara, bahçelere süs :)
Alın size biiir sürü bedava asabileceğiniz saksı projesi :)
Bugünlükte bukadar :)


25 yorum :

  1. canım benim harikasın bu arada devreler gerçekten harika fikir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kalktığım için mi harikayım Anekzuracım :))

      Sil
  2. ya bizim devreler yanarsa Banucum ? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim devreler yanmaz Gülsencim, garantili :))

      Sil
  3. ooo, gümbür gümbür geliyorum, diyorsun yaniii, yaşasıın, merakla bekliyoruuuzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eliftcim, hava gümbür gümbür benim yerime maalesef :((

      Sil
  4. Bu pet şişeleri atmamak çok vahim bir durum:))) her bir işe yarıyorlar maşallah, gecenlerde kolye yapmak için bir ayran şişesi ayırıp balkona koydum, 1 saat sonra bir baktım şişe yok yerinde, aradım taradım yok delireceğim soramıyorum evde kimseye. Ben soramıyorum ama annem bana hemen sordu, ne arıyorsun, kem küm şişe dedim,attım ben onu dedim hele bir biriktir onları da bak gör ne olacak diye de bir tehdit savurdu. Hee heee bir daha ortaya bırakır mıyım, boş bulundum anneeeee:)) Valla bu son:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama o şişelerde çok yer kaplıyor.

      Sil
    2. Fiammacım, senin işin zor anacım, saklama yerlerin az değil mi :( Bu analar hiç affetmiyor yaaa :(
      Neyseki benim bodrum var, anam oraya fazla karışmıyor Saadetcim :)

      Sil
  5. HARİKA FİKİRLER İÇİN TEŞEKKÜRLER...SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim, uygulamaya geçmesi var bir de bunların :))

      Sil
  6. Değerlendirmek çok güzel bir şey süper herbirisi güzel fikirler...sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferideco, benim favorilerim değerlendirme-geri dönüşüm :)

      Sil
  7. Bende 5 lt.lik pet şişeleri yarıdan kesip düzkısımlarına maydanoz,dereotu diktim,kapaklı kısmınıda çevirip içine su doldurdum filizlenen kuru soğanları koydum,bir sürü taze soğanım oldu.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi etmişsin sevgili Deniz kokusu, hatta süsleyip çiçekte ekebilirsin :)

      Sil
  8. banucum,bak bukadar telase icinde seni unutmadim:)
    canim benim,ozledim
    annem 3 haftaligina kiz kardesime gittiiiii
    ama gecen yazla alakasi yok,pek iyi gitmiyor isler
    kizimi 16 haziranda gecirince hemen alicam tekrar,,,,,,
    bazen cok zorlaniyorum ama yapicak bisey yok sanirim
    seni seviyorummmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihancım, canım benim, yorum yazmasakta gönüller bir ya, ce deyip kaçtığım da oluyor bazen :) İşin zor biliyorum, ben de seni seviyoruuum :)

      Sil
  9. Güzel fikirler,ben sizin aklınızdaki projeleri sabırsızlıkla bekliyorum:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Projeler yavaş yavaş ortaya çıkıyor sevgili Birincisin :)

      Sil
  10. Hadi bakalım Banu'cuğum.. Sezonu açtıysan seni kimse durduramaz artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümcüm, sezon açıkta ben hep açık olamıyorum :((

      Sil
  11. pet şişelerden saksılar çok iyi fikir bence de bahçede ağaçlara asmak güzel olur ,pet şişe diblerinden çiçekler harika fikir hemen yapacağım bahçeme .güzel enerji dolu günler diliyorum sana banu abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim, pet şişe çiçeklerini yapınca görmeliyiz, açartık şu blogunuuuuu :)

      Sil
  12. aslinda ne yaratici insanlar var,imrenmemek elde degil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür tatlar, fikirlerden fikirler doğar :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)