27 Mayıs 2012 Pazar

Yenileme....

A planı için bugün hava müsaitti, ama maalesef aradığım malzemeyi bulamadım :(
Ya taşınırken yokolan kutuların birindeydi, ya da bodrumda göremediğim bir yerde, neyse, bulamazsam başka malzemeyle yaparım A planını :))

Sabahtan önce ütülerimi yaptım, yemek faslından sonra ütü masam çalışma tezgahı görevine döndü...
Ne mi yaptım...
Hani iki sene önce minik fide saksılarından bahçe süsü yapmıştım ya...
İp kullanmıştım dizerken, tabii ıslana ıslana çürümüş, geçen yaz sonunda kopmuştu artık...
İşte bunu yeniledim :)
Bu defa misina kullandım, saksıların üzerine çıkartmalar yapıştırdım, boncuklarını değiştirdim :)
 Boncuklara göre araları hizalayıp her bir saksının üzerine silikon sıkıp sabitledim, boncukları da öyle... Saksılara delikleri ben havya ile açtım, havya yerine ısıtılmış çivi de kullanılabilir :)
Bu da böyle bitti, asmak için dışarı çıkarken anne sultan "bunu da mı asacaksın, deli kızın evine döndürdün evi..." dedi, e haklı ben deliyim, bu da benim evim :))
Bıdık'a arkadaş geldi, komşunun yeni köpeği Kömür, tüy yumağı birşey, cinsini anlamadım, daha yavruymuş ama fazla büyümüyormuş, ara kapıya gelip ağlaşıyor :)
Bugün de böyle geçtiiiii ....



49 yorum :

  1. ne güzel olmuş bende yapayım bari annenin dediği bana uyuyor malum blog ismim deli kızın çeyizi :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoban Serapcım, biz bize benzeriz değil mi :)

      Sil
  2. Böyle deli olmaya can kurban üreten deli:)bugün dolap çekmece yerleştirme günümdü eski pamuk yorganları havalandırdım yorulunca biraz şekerleme yapacaktım fikirler dansa başladı kalk serap eski yazma kumaşları ortaya çıkar yorganlama yaparak yenile şu yorganlarını dedi(Bunları kim diyor kulağıma çok merak ediyorum))))
    şimdi yorgan dikiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serabım, tez zamanda bitir şu yorganı yorganlamayı, meraktan çatlayacağım :)

      Sil
  3. İyidir delilik:) Ucuna da bir deve çanı taksana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu annem yakında benim boynuma takacak Nedretcim :))

      Sil
  4. ♫♫♪¸.•°`
    Lindo e decorativo.
    Essa última foto é maravilhosa.
    Bom domingo!
    Boa semana.
    Beijinhos.
    Brasil°º✿
    ¸¸.º°❤
    °º✿

    YanıtlaSil
  5. harikasınız Banu hanım.ne ğüzel fikirler veriyorsunuz buda aklımın bir köşesindeeeeeee...sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, benim fikirleri beğenmek geleceğin çöpçüsü olmak demek dikkaaattt :))

      Sil
  6. Her zaman bir B planı olmalı dimi Banucam :) burda da gördüğümüz gibi çok işe yarıyor.

    Gerçekten bahçeler, balkonlar için çok güzel bir fikir ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, plan çok ta... kafama göre değiştiriyorum sıralarını :)

      Sil
  7. fide saksılarıyla harikalar yaratmışsın, çok güzel olmuş, yerini bulmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. o sarkıtın yeni hali daha güzel olmuş:)
    eline sağlık......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokoşlaştıkça güzelleşiyor Cep Aynam :)

      Sil
  9. GERİ DÖNÜŞÜMLERE BAYILIYORUM..AMA BU MUHTEŞEM OLMUŞ...GERÇEKTEN BAZI ŞEYLERİ ATMAMAK GEREKİYOR. ELİNİZE SAĞLIK..SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim, geri dönüşümlere bayılmak demek iyi bir çöpçü olmak demek :))

      Sil
  10. Gerçekten çok güzel olmuş Banucum.Bendemi yapsam acaba işyerimin bahçesi için ucunada
    Nedret hanımın söylediği gibi Deve çanı taksam.Daha yeni çiçek fidelerinin küçük saksılarını eşim attırdı.Keşke biryerlere saklasaydım.:(((Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beycan Canancım, senin bahçeye pek yakışırlardı, hiç o saksılar atılır mıııı Cananın eşiiii :(

      Sil
  11. çok başarılı :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Bahçe süsünüz çok güzel yenilenmiş, fikrinize sağlık:)
    Bıdık'ı da Kömür'ü de öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, birgün çık gel de Bıdığı doya doya öp, bayılır zaten öpülmeye :)

      Sil
  13. Ne ola ki bu A planı? A planını göremedik ama maşallah alfabeyi ortalamaya başladık. Neyse eksik malzemen bi söylesen de bulsak, buluştursak, kargoyla göndersek de görsek şu planını.. Merakta kalmaktan iyidir valla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurtencim, A planı uygulanacak, uygulanacakta, baksana şu havaya, izin vermiyorki merakınızı gidereyim :)

      Sil
  14. Havya havya olalı böyle zulüm görmedi anacım. Kadınlar bir keşfetti bu aleti, kimi yazmanın desenlerini oyarken atmasın diye kullandı, kimi tahtaya resim yaparken yakmak için, kimi de saksı poposu delmek için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadınlar erkeklerden daha zekidir, dolayısıyla pratiktir Nurtencim, dolayısıyla erkeklerin sadece lehim yaptıkları havya denen aleti böyle çeşitli işlerde kullanırlar, naylon iple yapılan oyaları kesmeye de yarıyor, ben bıçakla keserken Nedretim havyayla kesmişti :)

      Sil
  15. Az önce eşim yanıma geldi gitti. "Bak" dedim, "arkadaşım fide saksıarından süs yapmış". Gülümsedi, yorum bile yapmaya gerek duymadan çekti gitti. Hakkaten bu adamlar Mars'tan, kadınlar Venüs'ten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurtencim, kedi erişemediği ciğere mundar dermiş ya... :))

      Sil
  16. ellerine sağlıkcanım.
    Bıdık arkadaşıyla sohbet ediyor sanırım:) kulakları da dikmiş.

    YanıtlaSil
  17. Ellerine, fikrine sağlık Banucuğum.Annemin yazlığına yapayım bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap Nazanım, hem saksılar değerleniyor, hem de hoşluk katıyor :)

      Sil
  18. Uzun zamandır bakamadığım bütün yazılarına baktım, hepsi birbirinden harika, hele bodrumuna tek kelimeyle çıldırdım, MERHABA na bayıldım,ben galiba asıl sana bayılıyorum Banucam, öpüyorummmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde bodrumuma beklerim Ayşenurcum, seni seviyoruuuum :)

      Sil
  19. gül işlemene bayıldım, harflerinde kayboldum, kutularında benliğimden oldum, bodrumda kayboldum :) saksılarını oynat kıpraştır boncuklar ses çıkarsın da yolumu bulayım :)

    YanıtlaSil
  20. sizin projelere deli denilmez ama çılgın tam anlamıyla yakışır
    çılgın ve harika projeler
    sanırım bizlerin ortak yanı el işleriyle terapi yapmamız,bize verdiği ,keyif ,mutluluk,arkadaşlık
    annenize ben den çok sevgiler
    bıdık ve arkadaşınada öpücükler
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Turkuazft cim, öyle ya da böyle, dediğin gibi mutlu oluyorum bunlarla uğraşmaktan :) Bizden de kucak dolusu sevgileeeer :)

      Sil
  21. Bu süste çok güzel banu abla ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  22. ben bayıldım bunlara, takipçinizim artık, beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İlknur, takipçinin takipçisiyim :))

      Sil
  23. çok yaratıcısınız, bayıldım yaptığınız ,süse ellerinize sağlık...yaz geliyor bende yapıp yazlığımıza asmayı düşünüyorum..bende takipçinizim artık:)) 3 günlük bir bloğum var sizide kendi bloğuma beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Sevilcim, takipçilerimin takipçisim :))

      Sil
  24. Sevimli bir detay olmuş , bende beğendim :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)