18 Mayıs 2012 Cuma

Bu Uyuşuklukta Ne :(

Bugün accccaip tembellik var üzerimde, havalardan mıdır nedir, malum yaz mı-kış mı belli değil :(
Öyle ki, ipliği bittiği için yarım kalmış bir şile bezi örtüm vardı, önceki gece onu bitirmiştim, bugün fotoğraflarını çekip yayınlayacaktım, ona bile üşeniyorum :(
Geçer herhalde :))
Neyse, tembel tembel maillerime bakarken, bir proje buldum, sevdim...
Hani kalın iplerle tabaklar yapmıştım Alanay ve Gülsüm den özenip, o iplerden mumluk yapmışlar böyle...

 Ama ben mumluk değil de, bardaklara böyle yapmayı düşündüm, şöyle 6 tane bardağa takım, güzel olmaz mı :)

Siz buna bakın, ben tembel tembel maillerime bakmaya devam edeyim :)




15 yorum :

  1. Bu uyuşukluk da ne:( diye bir başlık koymasaydın keşke arkadaşım:) sen anlamadın mı nedenini dün bütün gün havuç rendeleyip doğrarsan bugün böyle bir başlık atarsın tabi:) Valla senin yaptıklarını görünce diyorum ki, ne kadar da bana benziyor, iki dakika durmuyor, kışlık hazırlıklar, yazlık hazırlıklar derken, bu arada profilde yazmasan bunca yıl finansçı olduğuna kimse inanmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacraftcım, havuç doğramayı ertesine güne tembellik sebebi yaparsam sosyetem sarsılır :))))
      Niye finanscı olduğuma inanmazlar kiiii ????

      Sil
  2. Hımmm..Zarflı fincan gibi değil mi?Evet hoş olur.
    Limonata bardaklarına yap hem de.
    Şöyle yaz günü bahçede....evet,evet.Güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, aynen dediğin gibi, güzel olur demiiii :)

      Sil
  3. Pratik olur mu acaba.. Hani cay bardaklari sürekli yikanan birsey.. Yapiskani cikar mi ki diye aklima geldi..Mumluk yikanmiyor sonucta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nar çiçeğim, bardağa yapıştırmayacaksın, bardağı kalıp olarak kullanıp saracaksın, Tülinin dediği gibi fincan zarfı benzeri olacak :)

      Sil
    2. Hee simdi anladim.. Köseliydi jetonum banu abla..;)))

      Sil
  4. çok güzel olur.off havuçları yesek mi yavaş yavaş yaz gelmiyo nasıl olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tatlı birşeyler, sen hala havuçlardamı kaldın :))

      Sil
  5. Başkalarını bilmem ama ben, sizin tembelliğinizde bile bir enerji saklı olduğunu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdancım, aslında içim kıpır kıpır da, bedenim kalkmıyor yerinden :)

      Sil
  6. Bazen tembellik yapmak iyidir. Keyfine bak! Biz burdayız :)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solmazcım, biliyorum sizler hep buradasınız ve hep olun olur mu :)

      Sil
  7. Nazar değmiştir bigün örtüyü işle bitir ,ertesi gün havuç kes ,kimbilir kaç ziyaretçi geliyo bloğuna,özellikle renkli gözlülerin nazarı değermiş:P)) Benden kocaman bir maşallah:) arada dinlenmekte fayda var :)

    YanıtlaSil
  8. Olur anacığım, sen ne yapsan güzel olur:) Burada da hava aniden soğudu. Dün gece uykumun arasında çok üşüdüm.Hasta olmam inşallah.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)