24 Mayıs 2012 Perşembe

Hayırlı Kandiller... Ben Bodrumdayım ....:))

Bodrumdayım derken.....
Benim bodrumu kastetmiştiiim :))))
Hani merak edenleriniz vardı ya... İşte benim meşhur bodrumum, yazları çalıştığım yer... Burada ne çok malzeme var geridönüşüm-yenileme projeleri için, ooooohooooo... doluuuu :)
Ben elimdeki işimi bitiremedim, onun için siz bodrumda bi dolaşın, herşeyin yerini öğrenin, gözünüze kestirin...ki geldiğinizde yürütmesi kolay olsun :))







Nooolduuuu... Başınız döndü değil miiii :))


104 yorum :

  1. anacım banu burası hırdavatçı dükkanı gibi ayol.valla ne ararsan var.ooo malzeme dolu burası neler yaparsın bakalım sen orda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicim, o kadar çok yenilenebilecek şey var ki, gerçekten insanın iştahı kabarıyor... da yenilenenleri nereye koyacağım orası meçhul işte :))

      Sil
  2. SEBAHAT ÖZÜN24 Mayıs 2012 16:54

    BANUCAM YAZIYI GÖRÜNCE AAA BODRUM DEDİM KEŞKE BENDE ORDA OLSAYDIM DEDİM Kİ ŞAŞKINA DÖNDÜM VALLAHA NE ÇOK MALZEME VAR..İNANAMADIM.ALLAH SANA SAĞLIK VE MALZEMELERİ KULLANMAK İÇİN DE KOLAYLIK VERSİN BUNLAR BİTMEZ HİÇÇÇ BU ARADA HAYIRLI KANDİLLER.ANNECİĞİMİN DE ELLERİNDEN ÖPERİM SELAM VE SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa...Sebahatcım... Bodrumu sevmem ki beeen, benim bodrumumu daha çok seviyorum :)) Amiiin canımcım, bunlarla oyalanmayı çok seviyorum işte :)

      Sil
  3. hayırlı kandiller..bayıldım bodrumuna resmen..orda günlerimi haftalarımı geçirmeyi çok isterdim:))herşeyi tek tek didiklemek süper olurdu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3prensesim, e gel beraber didikleriz şekerim :)

      Sil
  4. başım dönmedi de gözlerim şaşı oldu Banucum :)) Kandilin kutlu, duaların kabul olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım, sen uzaktan o hale geliyorsun, bir de beni düşün :)

      Sil
  5. Süper ya, keşke benim de böyle bir yerim olsa:)) Hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe düşlerim, inşallah olur böyle bir yerin günün birinde, belli mi olur, o zamana kadar gel benimkiyle idare et :)

      Sil
  6. ayyyy inanmıyorum hakikaten ne ararsan var ya ilk kez böyle bir yer gördm tam benlik :)

    YanıtlaSil
  7. Banucum Hayırlı Kandiller Solmaz sultanın ellerinden öperim Tahminim doğru çıktı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serabım, biz biribirimizi biliriz değil miii :))

      Sil
  8. Sanada hayırlı kandiller canım.Bodrum yazısını görünce bırde resımlere baktım şaştım sonra anladım bodrumu :)güzel ben çok beyendım ne ararasan var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hedencim, böyle her telden çalınca, malzemenin de hertürlüsü bulunur işte :)

      Sil
  9. banu abla bodrumunda yok yok yani ne ararsan var hurdacılar görmesin bir servet onlar için ben bukadarını tahmin etmemiştim sen nasıl bu işin üstesinden geliyorsun pes vallahi sana kolay gelsin hayırlı kandiller diliyorum ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim, hurdacılar görmesin de, benim gözüm hurdacılarda inan ki :)) Çok fena oldum yaaa :))

      Sil
  10. Sözün bitip şaşkınlığın başladığı yerdeyim. Amanıınnn... Bu ne ya. Nasıl biriktirdin bunca şeyi. Hem de hepsi sınıflandırılıp yerleştirilmiş. İlhamın senden ayrılıp bize gelmesi zor anacığım. Bak bak bitmiyor, yap yap hiç bitmez.. Eee. N'olacak bu işin sonu. Sen hobi okulu açmalısın. Bu objeler ancak öyle biter. Bayıldımmmmmmmmmmmm... Aklım çıkar orda benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, senin orada da böyle yer hatta yerler var, öyle birşeyler anlatmıştın ya, hala didiklemedin mi oraları :)

      Sil
  11. Hayırlı kandiller canım.Anneciğininde ellerinden öperim. Ne kadar çok malzemen varmış bodrumunda.Yap yap bitmez bunlar.Bu yaratıcılığın sonu gelmez bence.:)Bekliyorummm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, sağol şekercim, sana daaa :)
      Malzemeler bitmez çünkü çöpçülük hastalığından dolayı ben topluyorum, arkadaşlar getiriyor ..... :))

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Marifetli hanımlar Kulübüüü :)

      Sil
  13. Büyük bir hazine yatıyor orada:))
    Kim bilir sizin maahretli ellerinizle neler çıkacak orada:)
    Sevgiler.
    Bıdık'ı öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, bizim de hazinemiz böyle işte :) Öptüüüük :)

      Sil
  14. Bir gün gelir seni evde bulamazsam Bodruma bakarım kesin oradasındır :))
    Hayırlı kandiller.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldızcım, yaz günleri evet, bodrumdayımdır :)

      Sil
  15. Hayırlı kandiller Solmaz teyzeninde ellerinden öperim.Bu malzemelerle muhteşem işler çıkar kolaylıklar diliyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mehtapcım... Malzemeler güzelde, elimden çıkanlar nasıl olacak onu bilemem :)

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Nedretim, dur yaaa, niye hemen pes ettinkiii :)) Gürel soyadlı birini mi bulsam kiiii :))

      Sil
  17. Anaam, millet masumiyet müzesine gidiyor, Mar,fet Müzesi buradaymış da, haberimiz yok. Hatta müze ne kelime, bu yılın fitre/zekatı olarak bizlere oradan biraz peynir kutusu, rulo falan filan bağışlasan, sevaba girersin hem, vay vay vaayyy, çok oluyosun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elift cim, ben paylaşmaya hazırım, ama gelip seçeceksiiin :)

      Sil
  18. hazine odanı açmışsın banuşum.ben bodrumu görüpte zevkle gezenlerdenim.hayırlı kandiller diler hepinizi öperimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksungurum, açtım şekerim sezonluk ziyaretlere, sen hiçbişi almadan çıkmıştın değil miii :))

      Sil
  19. Gerçekten başım döndü Banucam ama çok zevkli bir bodrum bence :)

    Kandilin mubarek olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, benim her girdiğimde başım dönüyor ya :))

      Sil
  20. vallahi o bodrumda hazine var. ne güzellikler çıkartacaksınız bakalım. zevkle izleyeceğim. kandiliniz mübarek olsun. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgecim, bizim de hazinemiz bunlar işte, en güzeli :))

      Sil
  21. Aaaa ne ara gittin Bodrum'a diyecektim ki senin bodrum çıktı sonra aman Allah'ım dedim ne çok malzeme var yap yap bitmez üstelik her gün yenileri ekleniyordur eminim, sana kolaylıklar dilerim aslında bir tanesini gözüme kestirdim ama kullanıyorsun canım, bambu dolap varya işte o onu bir güzel beyaza boyar kullanıma sokardım. Annenin ellerinden öper kandilinizi kutlarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Fadişcim, benim bodrumum Bodrumdan daha güzel bana göre, daha zevkli :) Bambu dolap ha, üzgünüm mobilyaları vermiyoruz :)) İçi silme mutfak malzemeleri dolu, boşaltabileceğim bir yer olsa dediğini yapacağım aslında ya :)

      Sil
  22. Ne kadar çok malzeme var, değerlendirilmeyi bekleyen,
    hepsi sırasını bekliyor eminim:) ve merakla bende yaratacağınız harikaları bekliyorum,
    sevgiyle mutlu kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hobilerim ve Ben, ayyynen öyle, ben de merakla bekliyorum neler yapacağımı ya, program yapmıyorum ya :)

      Sil
  23. Kandiliniz kutlu olsun Banu.
    Küçük ev de havan yokmuş son gidişimde fark ettim.Ben şu tahta havanı alayım müsadenle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Tülinim, havanı sana ayırdım, geldiğinde unutmaaa :)

      Sil
    2. Ben gelene kadar sen süsler,püslersin artık.Şanına yakışmaz öyle ham hali ile almayayım canım.Hadi kolay gele.

      Sil
  24. Banucuğum BEN BODRUMDAYIM başlığını görünce hemen şuna bir mesaj yazayım OHHHH NE GÜZEL VALLA diyecektimki resimleri takip edince ve sonundaki yazını görünce gülümsedim. Çok hoşsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancam, ben Bodrumda sıkılırım ama benim bodrumumda asla sıkılmam :))

      Sil
  25. Sizinde kandiliniz kutlu olsun Sevgili Banu

    Bodrumunuz düzen ve içerik bakımından olağanüstü
    İki kutu ıvır zıvırın hakkından gelemeyen
    bana sizden feyz almak düşer
    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ev kadını, ben uydurur uydurur fikir veririm, daha güzellerini yapmak sizlere düşer :)

      Sil
  26. kandiliniz kutlu olsun :) walla burası bodrumu aşmış bence Allah kolaylıklar versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Renkli kalemler, bence Bodrumdan daha güzel bu bodrum :))

      Sil
  27. Abovvvvvvvv:) Bu ne Banucam, başlığı görünce dedim ne ara Banu Bodrum'a gitmiş gündüz baktığımda başka bir postunu okudum zira:)sonra aşağılara inince patlatkım meşhur kahkahamı, çok yaşa emi.. Arkadaşlarım bana belediye birgün seni alıp götürecek diyorlardı, seni görsünler daha da bana laf etmezler, hepsini senin bloga yönlendiricem:) on yüz yıl:) yapsan bu işler bitmez canım.. Kolay gelsin sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fundacraftcım, şu meşhur kahkahanı bir de sesli duyalım birgün ha :)) Eh ömrüm yettikçe yaparım, benden sonra bir çöp kamyonu, hatta iki üç tane getirip atarlar bunları :))

      Sil
  28. Benden daha kalabalıklarda varmış:) artık bana bir şey söylediklerinde senden feyz aldığımı daha uzun bir yolum olduğunu söyleyeceğim. Tertip düzenine bayıldım. sınıflandırılmış herşey. Bir alfabetik sıra eksik:) Mutlu bol projeli günler ve Hayırlı Kandiller Dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Solmazcım, eh yaşla birlikte kalabalıklarda artıyor işte :))

      Sil
  29. Bu taşlar benim başıma herhalde:)) Ben seçtim ama söylemem hatta hangi karede olduğunu belli bile etmem hemen yerini değiştirirsin. Burası pek dağılmış yaaa, topla şöyle bir düzen kur yeniden.Özellikle o naylon torbalarla asılan rulolar pek gözümü yordu, bakkaldan orta boy koliler al içini dışına çevir içlerine koy o ruloları dışına da içinde ne var yaz. Şimdiden başla vallahi. Mahsus ben gelene kadar temizlemiyorsan ben gelince de hiç el atmam ya da el atarsam yarısından çoğunu atarım ona göre en az bir yıl kalmam gerek üstelik:))Ayy bir de bişi soracağım Solmaz SUltan gelmiyor mu orayı kontrole? Kih kih:)) telefon etmez miyim ben ona şimdi:))) Tamam etmeycem sen istediklerimi kolile ben de susarım:))
    Özel notlar: Ayyy Nedretciğim bi kelam etmiş, beni yatırmış yine yerlere, tam tespit 10 numara:))
    Serpili niye sotunda beni köşe bucak kaçırdım bodrumdan acilen buna bir cevap bekliyorum ayol bana bodrumda şu tarafta bile demedin üstelik.
    Tülin benden yanaysan bir ayağın orada nasılsa ben siparişi sana gider ayak geçerim:)
    Sevgili Fadiş çık aradan akıl verme lutfen, yukarıdakilerle oyalansın dursun:)

    >Son olarak Solmaz teyzemin senin ve burda yorumlarıokuyan tüm dostların kandili kutlu mutlu ve huzurlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Fiammam, hangi taşlar yaaa, hangi kelimeden nem kaptın bakiiim :))Sen buranın toplu bir halini gördünmü ki dağınık diyorsun, hiçte diiil :) Aşağısı nemli, karton koli tutmaz bi kerem, sonra kutuları koyacak rafta yok, Solmaz sultan dağınık halini bildiği için bu hali pek toplu geliyor ona :)Bodrumun dış kapısından baktınız siz, içeri girseydiniz bana ne bana ne :)Of sana laf yetiştiremeyeceğim daha çok yorum var cevaplayacak :))

      Sil
    2. Solmaz Sultanı ikna ettiysen bana laf düşmez:)Bir ara anneme bak benden de çok malzemesi olup dağılan var diye göstereyim dedim sonra hemen vazgeçtim,orası bodrum burası ev der yapıştırır cevabı suratıma iyisimi susayım ben. Manavdan veya pazardan ahşap kasalar al üst üste koyarsın onları karton eriyorsa ki çok işini görür. Hiç kurtuluşu yok bugün olasa da yarın girecem o bodruma:))

      Sil
  30. evet başım döndü gerçekten:)
    solmaz teyze'nin ellerinden öpüyorum, sanada iyi kandiller
    sevgiler, selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asortikcim, benim her girdiğimde dönüyor başım ya :)

      Sil
  31. Hayırlı kandiller.
    ben lastik cizmeler varya onu istiyorum Banu hanım. icine çiçek ekmek için.bendede vardı ama eşim atmışşş:))))yada siz ekin ğüzel duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halimecim, ben onları giyiyorum amaaaa :)

      Sil
  32. ilahi Banu!:)

    Basligi okuyunca, tüm sazanligimla atladim hemen sayfaya. Icimden de diyorum ki: "Ohh, ne güzel. Banu oradaki havalardan bikip kisa bir Bodrum kacamagi yapacak herhalde, süpermis"
    Bir de ne göreyimmm:))

    Bak bu bodrumdan resimleri gösterdigin iyi oldu valla. Simdi icim rahat etti iste, senin icin malzemeler ve bizim icin paylasimlar hic bitmeyecek. Yasasin! ve kolay gelsin:)

    Ha bir de alttaki bir önceki yazidaki yorumlara baktim da... Allahim, bir de hic üsenmeden onca yorumlara tek tek cevap yazmissin. Helal olsun sana, cok cok tesekkürler, harikasin. Bazen 1-2 yorum birakanlara bile cevap yazilmadigini görünce üzülürüm, anlam veremem.
    Ama bak burdan yaziyorum, okadar cok yorumlar olunca, bana yazmasan hiiiic alinmam anlarim, valla billa:) Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EQ cum, bir zamanlar ben de sadece blog izlerdim, yorum yapardım, yorumlara cevap vermeyenlere ben de kızıyordum, hala da öyle, ama bazen ben de tek cevap yazıyorum, hani herkesin yorumu aynı telden çalınca o da :)
      Benim malzemeler hiç bitmez sanırım, çünkü çöpçülüğümü bilenler çöplerini önce bana getiriyorlar, sen ayıklayıp at diye :))

      Sil
  33. Annemin evinde kullanmadığı hiç bir ıvır zıvırı yoktur. Sadece yoğurt kutularını, o da kabul edilebilir sayıda elinde tutar, gününde falan çocuklarına kek börek götürsün diye annelerine vermek üzere. Duvarlara tablo, saat asmaz, hediye değilse ve mecbur kalmamışsa. Artan kumaşları ipleri tutmaz. Benim malzemelerime de kızar. Bir daha bana bir şey diyecek olursa, ben yapacağımı biliyorum: Senin bodrumu göstereceğim:)) Bana mum olacak kadın, muuuuummm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurtencim, benim annemin de elinde olsa öyle yapacak, ama hatuncuk bana sormadan hiçbirşeyi atamıyor, bodrum olmasa izin vermez de, bodrum kurtarıyor beni :))

      Sil
  34. bu bodrumdan ne işler çıkacak güzel ellerinden bakalım..kandilin mübarek olsun Banu ablam hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Marifetanecim, bakalım neler uyduracağım bu sezon :)

      Sil
  35. ne güzel erken bir tatil yapıyorsunuz diye sevinerek yazıyı okumaya başladım ve... bodrumda malzemeler bitmez, bu işin güzel yanı; fakat hakikaten resimlere bakarken bile başı dönüyor insanın. Size ve annenize iyi kandiller diliyorum. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dshandmade cim, bana hergün tatil şekerim, kışları kayak merkezi gibi, yazları püfür püfür burası, asla başka yere gitmem :) Bodrumumu ve çöplerimi seviyoruuuum :)

      Sil
  36. ))))))))))))) şimdi bakarken değilde hayata döndürürken bu malzemeleri o zaman başımız dönecek hayırlı kandiller teyzenin ellerinden öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begoşcum, hayata dönecekleri nerelere koyacağım onu düşünüyorum, yer kalmadıııı :)

      Sil
  37. :))) Banucum yok yok desek olur vallahi. Düzen ve tertip on numara.

    sevgiler senin ve anneciğinin kandili kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Örgü çantam, neredeyse yok yok gibi :)

      Sil
  38. Bu da ne??????On tane kutu koydum bi kenara diye evimi çöp ev ilan etmiştim!!!
    Aradığını bulmak yöntemini mi yoksa önüne geleni almak yöntemini mi uyguluyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozgrkadn cım, çöp ev görmeyenlere ithaf edilmiştir :))
      Her iki yöntemi de kullanıyorum, kafama göre takılıyorum :)

      Sil
  39. İlahi Banu, değme ustaların elinde o malzemeler yoktur vallahi. Bakarmısınız tavanlar bile dolu. Ömür boyu yetecek malzeme var orada. Bizede sana kolay gelsin demek düşer Banucan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabişim, yerler yetmez oldu :)) Bitmez bu malzemeler, aman boşver, benden sonra kalanları çöpçüler toplar :))

      Sil
  40. aayyyy ordan ne kadar çok iş çıkar size allah kolaylık versin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuhalcim, oradan çok iş çıkar da, Allah bana sağlık versin, bir de ilham bey :))

      Sil
  41. meraba banu hanım.. bende sizin boş kavonozları yerleştirdiğiniz raflı sepete gözümü diktim. dikiş dikmeyi bilseydim eğer, herbir sepetin olduğu bölüme köşelerden bağlamalı kılıflar dikerdim. aynen sandelyelere diktiğimiz minderler gibi. sonrada kızıma ait özel eşyaları yerleştirirdim(bez, ıslak mendil, şampuan vs.) ama ne dikiş var nede öyle bir sepet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim, o sepetler pek bi hesaplı canım yaa, pazarlarda var, sen becerirsin o dediklerini, polarlar dikiş istemiyor, kes kes bağla :)

      Sil
  42. bak gelmiyon ziyaretime yaptıklarımı kaçırıyorsun. Annemin eski dikiş makinasını atlamışsın işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Saadetcim, yetişemiyorum inanki, kusura bakma ne olur :(

      Sil
  43. Ne kadar şanslısınız!!! Böyle bir depomun olmasını ne çok isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hayalci, olur birgün bir depon, şimdiden bir köşede biriktirmeye başla, ben de öyle başladım, hayalin gerçekleşinceye kadar benimkini paylaşmaya hazırııım :))

      Sil
  44. hazine odası gördüm sanki:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eeeevet Alonenescim, benim hazine dairem :))

      Sil
  45. Sevgili Banuca, o ne bodrum öyle:Ben neler yapacaklarını şimdiden merak etmeye başladım. size başarılar ve kolay gelsin. Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamarat Kontescim, inan ben de neler yapacağımı merak ediyorum o bodrumdakilerden :))

      Sil
  46. Banu Abla kaç yılın birikimi bilmiyorum ama ne kadar çalışkan ne kadar üretkensiniz size hayranım ve örnek alıyorum sizi tanımayan ve anlayaman birisi çöp ev diye şikayet eder valla :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Has Kumaşcım, sadece ben biriktirmiyorum ki, huyumu bilen çöpünü önce bana getiriyor, sen ayıkla öyle at diye :))

      Sil
  47. bende 2 gün önce o kadar ruloyu nereden buldunuz diye sormuştum :))
    daha bir torba dolusu rulo varmış senin cennet bodrumda banu ablacım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. X Madamcım, ama bu atamama huyu çok kötü yaaaa, hepsi nasıl değerlenecek, değerlenince nereye konacak, zaten ev deli kızın evi oldu :))

      Sil
  48. Sevgili Banu,senin bu bodrum gittikçe genişliyor sanırım.Baktıkça abooooo dedim,kendimi alamadım.Orada bambu sanırım, raflı dolap var,ne olur onu beyaza boyada hatta eskitme tipi olsun,bahçede görelim onu.Biz gelince çay tepsilerini,tabakları ona koyarız.Anacım sana kolay gelsin,öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim, bodrum doluyor ve daralıyor demek istedin herhalde :) O raflı dolap oldukça tamir istiyor, tamir-boyama işlerini yaparım da, içindekileri koyacak bir yer bulabilirsem, içinde bardak çanak doluuuu :)

      Sil
  49. ovvvvv,yovvvvv diyeceğim sadece.ilk resimde eminönünde bir yer sandım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmalı Kurabiyem, burası eskici dükkanı :))

      Sil
  50. imdaaaaaaaaat diye bağırmak istiyorum ben oraya girsem bir atarım onların hepsini aklın şaşar oneee onlar allah sabır versin kalabalık ufff heryer kalabalık valla bakarken yoruldum başım döndü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen sakın gelme o zaman sevgili Ev günlüğü :))))
      E bu kadar üretimi nelerle yapıyorum zannediyorsun :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)