26 Mayıs 2012 Cumartesi

A Planı olamadı, Geçtik B Planına :)

Bugün için bir planım vardı, ama hava çok soğuk ve yağışlı, uygulamaya geçilecek gibi değildi...
Ne yaptık, geçtik B planına :)

B planımız süresi bitmiş bir kredi kartından doğdu, yanında minik bir etamin işleme... Sabah geç kalkış, yemek hazırlığı filan ancak saat 2 ye geliyordu oturabildim işin başına...
Saat 4 te işlemeyi bitirebildim, minicik ama uzun sürdü ...
Şablonunu da vereyim, belki işinize yarar, resmin üzerine tıklarsanız büyük halinde indirebilirsiniz :)

Kredi kartı ile etamin işleme birbirlerine sarıldılar, bakın neler oldu :)
Şimdi nereye assam diye bakınıyorum :))
Nasıl yaptığımı soran olursa :)
Kredi kartım işlemeye biraz büyük geldi, kenarından azıcık kestim.
Kartın üzerine çift kat ütü masası süngeri koydum, etamini de önlü arkalı geçirdim, kenarlarını içe kıvırıp iğneledim ve beyaz iplikle diktim, yalnız, alt tarafını açık bıraktım önce, sonra o açık yere kordonun uçlarını bantlayıp sokuşturdum, birde püskülün ipini sokuşturdum öyle diktim, sonra kordonu her iki yandan yukarıya doğru yeşil iplikle diktim, fazlalığı tepede asacak yer olarak bıraktım... Bu kadaaar :)




48 yorum :

  1. :) Ellerine sağlık tatlım. Sırada ne var bakalım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, sırada ne olacağını pek önceden kestiremiyorum, bak bir A planı dedim, yapamadım, plansız daha iyi oluyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Sen de harikasın Çoban Serapcım sen deee :)

      Sil
  3. Banu ablacığım harikasın.SENİ ZİYARET ETMEK BANA IŞIK VERİYOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hobby Dünyası, canım yaaa, onun için ben gölgelerde kaldııım :))

      Sil
  4. Ellerine sağlık çok güzel ve pratik olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. kolye bile olur pek şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsencim, takı tasarımından pek anlamadığım için yorum yok :))

      Sil
  6. ŞAblon için teşekkür ederim böyle küçük bir motif arıyordum. acaba elinizde başka ufak motifler varmı. ben istediğim gibi bulamadım da :-))
    Ve çok tebrikler çalışmalarınızdan dolayı. çok güzel işler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çelikkol Tuğbacım, bloguna yazmıştım yorum, isteğini bekliyoruuum :)

      Sil
    2. Ah ben şimdi farkettim Yorum yaptığım kullanıcımı.....
      :-)))
      Cevabım mail'inizde....Teşekkürler.

      Sil
  7. Eline ,fikrine sağlık.Çok beğendim,çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Tunacııım, iyisin değil miiii , öptüüüm :)

      Sil
  8. çok şık olmuş banu abla ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. güzellik..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. çok şirin olmuş, harikasın, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Noblessem, biz hepimiz harikayıııız :))

      Sil
  11. Sizi izleyince benimde beynimde ışıklar yanıp sönüyor,harikasınız.Hoşcakalın sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gürşencim, o ışıkların yansımalarını görebilecek miyiiiz :)

      Sil
  12. Ellerine sağlık Banu abla çok güzel olmuş.A planınıda merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A planı askıda şimdilik sevgili Denizkokusu, teşekkürler :)

      Sil
  13. çok şirin olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  14. Bir güzellik daha.Banucum Maşallah sen hiç dur durak bilmiyorsun.Bence güzel bir anahtarlık olabilir.Yada kapı kollarına asılabilir.Çok çok güzel.Şablon içinde teşekkürler canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Beycan Canancım, bugün yaptığım bahçe süsüne bak, senin oraya yapmalı onlardan :)

      Sil
  15. "Sen ne eylesen, güzel eylersin." demiş şair, sizin için herhalde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy sevgili Hayalci, hayalini seveyim seniiin :)

      Sil
  16. Çok güzel olmuş Banucum ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. görüntü minik ama güzelik çok büyükkkkk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mink daha güzel görünür hep Örgü çantammmm :)

      Sil
  18. Kredi kartları da atılmayacak öyle mi?Hımm...İyi,güzel.

    YanıtlaSil
  19. wayyyy Banu abla, süper olmuş, güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  20. Eee artık her yerde kart geçiyor:)))
    çok güzel olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He heee... kartlar heryerde, haklısın Siyah Kuğuuuum :)

      Sil
  21. Görmemişim ama tarifinden anladım bugün pek bir kulaklarını çınlattık kredi kartlarının:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammaaaam, muzurum benim, gene şaşırttın beni bugün, numara fiamma, ses Serpil :)

      Sil
    2. Bizde böyllleeee:))Ararkennn ben nasıl gülüyorum bir bilsen:)))Bir kaçkez çaldırıp kapatınca, ilk söz kimbilir ne dedin Serpil'e, gülmekten soramadımmmm ayyy:))

      Sil
  22. etamin işelemeli kredi kartı ile yaptığın çalışma öyle güzel olmuşkii bir anahtarlık ucu takıp hem kapının üzerimde hemde elinde olur..sürekli taşımış olursun..çok güzel çok banucum..çok hamarat bir hatunsun ..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehnazım, iyi güzel de, anahtarlı iki kapı var, ikisinde de süsler zaten var :) Şimdilik yatak odamın pencere kolunda asılı :)

      Sil
  23. çok güzel bir fikir ,ellerinize sağlık ayrıca anahtarlık olarak da çok güzel olur
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Turkuazcım, anahtarlıkta olur tabii, ama çabuk kirlenir, kıyamam :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)