20 Mayıs 2012 Pazar

Lale....

İçim sıkıldı artık yaaa şu havalardan, tövbe...tövbee.... :((
Ne yaz modundayım, ne de kış....Offfff......

Bütün yaptığım birikmiş maillerime bakmak, fikirleri kaydetmek, şile bezi işlemek...

Aman neyse... Yaz gelecek herhalde, biraz daha sabır :))

Hani ipliğim bitmişti de, yarım kalmıştı da, geçenlerde bitirmiştim de, tembellikten fotoğraflayamamıştım bir örtüm vardı ya, işte onu fotoğrafladım nihayet :)

İşte Lalem :)
Serildiğinde böyle....
Kenarları da pullu firkete oyası gene...
Şimdi dükkana koyacağım :)


26 yorum :

  1. Banucuğum,
    geçen yıl da böyle olmuştu,
    mehter takımı gibi yavaş yavaş gelmişti yaz...
    gelir,gelecek...
    bir de bakacağız ki,"sıcak"diye şikayet ediyor olacağız:)
    lale şahane,eline sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Ben bu havalardan memnunum gerçi ama :)

    Harika bir örtü olmuş yine, ellerine sağlık Banucam..

    YanıtlaSil
  3. Sana sarı laler aldım.
    Çiçek pazarında.

    Laler şarkı söyletiyor senin elinden olunca hayatım.

    YanıtlaSil
  4. harika bir örtü hele firteke oyasına bayıldım ablacım...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel işlemişsin eline sağlık arkadaşım firkete oyası da benim favori oyalarımdan çok yakışmış örtüye

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş. emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir örtü olmuş,Firkete oyasınıda çok severim çok yakışmış ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık canım çok temiz olmuş her zamanki gibi, yaaa şaka maka hazirana geliyoruz, bugün sizin oraları felaketmiş. Haziran temmuz ağustos işte bitti yaz,önümüzdeki haftada yağmur devam diyor üstelik, kendimi dışarı atmalıyım artıkınnnnn.

    YanıtlaSil
  9. yaaaa ama sen çok fenasın banu ablaaaaaa:)) muhteşem olmuşşşşş

    YanıtlaSil
  10. Salı günü sıcaklar geliyormuş tabi güneş hanım da :)

    Böyle işler görünce pek hevesleniyorum yapmak için ama kaç yıl sürer bilemediğimden yeltenmiyorum, böyle bakıp mest olalım, en çok da rengine hayran kalalım :))

    YanıtlaSil
  11. Önce teşekkürler! Sizin sayenizde geceleri Türkçe sözlük okuma seanslarım başladı. Niye mi? Niye olacak ki! Siz hem böyle marifetli olup hem de seri üretimi devam ettirdikçe; ben de ha babam de babam beğenimi iletme arzusuna kapılınca; tekrar olmasın, kelimelerin içinde sıkışıp kalmayayım diye dağarcığımı geliştirmeye adadım kendimi, ondan.
    Geçelim "Laleler" ile ilgili beğenimi sunmaya!
    Banu hanım, bu iş yüzlerce yıldır birikip gelen Anadolu kültürünün kısa bir özeti gibi. Ezcümle, "Yapanın el ve göz nuruna, yaşatacak olanın yüreğine sağlık".İçten tebriklerimi gönderiyorum size....

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş, bu arada Samsun hep yağışlı ben oralarda ne yapacağım bilmem bol güneş seven biri olarak:)

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık banu ablacım yine marifetli ellerinle çok güzel iş çıkartmışsın maşalah diyorum ,havaların böyle olması bizimde dengemizi bozuyor ,bir tembellik , keyifsizlik birgünümüz bir gününe uymuyor ,nedir bu havaların dengesizliği ?dünyanında dengesi bozulmuş durumda . sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Banucum ellerine sağlık muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş yine Banu'cuğum. Burada da hava bir hoş. Ayaklarım üşüyor, sırtım terliyor:)))

    YanıtlaSil
  16. şahane..şahane..şahaneee..
    Bu örtülerin havası bende nostaji yaşatıyor..
    çok hoşşşş.. ;)

    YanıtlaSil
  17. Günaydın canım çok şık olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  18. bende hala ne kış nede yaz modundayım,sıkıştım kaldı ortalarda biryerde:)
    ama seninde dediğin gibi sabır az kaldı sanırım.
    örtün çok güzel olmuş eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  19. ablam sıkma canını bu havalarda arayacağız çok sıcak olunca :)

    YanıtlaSil
  20. bende güneş görmeyince mutsuz olanlardanım...Allahdan bugün hava sonunda açtı (not:aynı şehirdeyiz :) yaşasın güneeş :) lale çalışmanızda süper olmuş ellerinize sağlık çalışmalarınız sanat eseri bence sergiye layık düşünün bence kolay gelsin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. Dün boyunlu kazakla dolaştım. Bu gün askılı bluz giydim. Sürprizleri seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık banucum çokkk hamaratsınn maşallah.güzel dekupajlar ekledim sen faydalanırsın bekliyorum

    YanıtlaSil
  23. Banucum çok ama çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)