25 Mayıs 2012 Cuma

Kıskandığım Bir Eserin Çakması :))

Beğendiğim şeyleri elimdeki malzemelerle uydurduğumu yani çakmasını yaptığımı bilirsiniz :)
Dün başlayıp bugün bitirdiğim de öyle :))

Önce bilgisayarımdaki dekopaj resimlerinden harf şablonları çıkardım, istediğim büyüklüğe çıkartıp ekrandan kopyalama tekniğimle :))
Sonra onları alıp indim bodruma...
Hangi paketlemeden çıkmış hatırlamadığım bir tabaka düzgün strafor buldum...
Harfleri üzerine çizip, kıl testere ile bir güzel kestim :)
Sonra üzerime yapışmış strafor tozlarından arınıp çıktım yukarıya, aynı zamanda çalışma tezgahım olan ütü masasını açıp harfleri bir güzel peçete dekopaj yaptım, bu işler dünün işleri :)
Bugün, sabahtan pazara gidip geldikten ve yemek işini hallettikten sonra peçetelenmiş harflerin etrafını bir güzel kestim, sonra sırasıyla birbirlerine mumlu iple bağladım...
İşte bittiii, yerine de asıldı, ön verandanın duvarında :)
Mügecim ahşap harflerden dekopajlayıp yapmıştı, ben de çok sevmiştim, e ben de çakmasını yaptım işte :)
Olmamış mı yani :))


110 yorum :

  1. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş hemde :)))

    YanıtlaSil
  3. çook şirin.. :)

    YanıtlaSil
  4. Ama bu harika olmuş yaaaa bayıldım bennnn süper :D

    YanıtlaSil
  5. olmuş hem de şahane olmuş ellerine sağlık ablam:)

    YanıtlaSil
  6. banu hanımcım süpersin valla... harika olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Özlems.corneeeer :)

      Sil
  7. Çok güzel olmuş, cıvıl cıvıl bir karşılama :)

    YanıtlaSil
  8. bence çakma falan olmamış harika olmuş önemli olan elindeki malzemelerle yapabilmek
    bende kalın kartonları kumaşla kaplıyarak yaptım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunnyzelocum, dediğin gibi eldeki malzemelere göre yapmak önemli olan, kumaşla kaplamak daha zordur hem :)

      Sil
  9. olmazmı hemde ne biçim güzel olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. harika olmuş Banu abla bayıldım bende deniycem bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Hobilerim ve Ben, spama düşmüş yorumun, bugün aklıma geldi de bakayım dedim spam lere, baktım oradasın garip garip, aldım getirdim seni buraya :) Teşekkürler canımcım :)

      Sil
  11. Asıl olan seninki olmuş ruhum:) Ben hazır harfleri alıp boyayıp üzerini desenlemiştim, sen nasıl uğraşmışsın:) dombili harflerle çok daha gösterişli olmuş, yaratıcılığına sağlık:))

    YanıtlaSil
  12. süper süper süper :) ellerine sağlık abla vallahi süper olmuş Hatta bende kıskandım şimdik ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Rengaren mkn.cım, bizler birbirimizi kıskana kıskana daha yaratıcı ve üretici oluyoruz ya :)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş önemli olan bunu yapabilmek ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Banu müthişsin.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. çok cici ve içi açılıyo insanın rengarenk ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  16. Hârikasın Banu:)) 1 numarasın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uydurmada 1 numarayım değil mi Nedretim :))

      Sil
  17. Valla ne diyeceğimi bilemedim Banucam, çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. Bayıldım...bayıldıııım,harika :)

    YanıtlaSil
  19. Hemde çok güzel olmuş Banucum ne de güzel anlatmışsın.Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Ay ne sabırdır bu böyle. Straforu hem de harflerin ortalarını biile keserek nasıl şekillendirebildin. Ben keserken zıp zıp zıplar straforun minik misketleri. Asla düzgün kesemem. Helal sana arkadaşım. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümcüm, kıl testere ile kesince boncuklanmıyor, bir de bunlar biraz daha sıkıştırılış strafor, levha halinde satılanlardan değil de ambalaj straforu, harf ortalarını kretuar ile kestim, eminim sen yaparsın, sağol canıııımsın :)

      Sil
  21. çok beğendim çok güzel olmuş.Elllerine sağlık banu abla:))

    YanıtlaSil
  22. Ben çok beğendim bayada uğraştırıcı olmuş baksanıza o köpükleri kesmekte kolay değil Banu ablacım ellerine sağlık evine de çok yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feridecocum, kıl testere ile zor olmadı kesmek, sağol canımcım :)

      Sil
  23. tabi ki çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. çok çok güzel olmuş ellerine sağlık banu ablacığım sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Ay çok sevimli olmuş, bayıldım.

    YanıtlaSil
  26. Olmaz olurmu Banu abla çok güzel olmuş hemde,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  27. Süper olmuş:) ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  28. Sen yaparsında olmaz olurmu hiç.Yine harika olmuş.Valla kıskanıyorum artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Beycan Canancım, kıskanınca yapmak gerekiyor, ben de kıskandım da yaptım ya :))

      Sil
  29. banu abla yine marifetlerini dökdürmüşsün ellerine sağlık ev yakın olsa inan beğendiklerimi toplar götürürdüm ,sende nasıl olsa malzemede çok ,marifette sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Serpilcim, gel topla ne zaman istersen :)

      Sil
  30. Elinize sağlık vallahi çok güzel olmuş, bende denemek istiyorum umarım yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Akayacım, tabii ki yaparsın, hem de daha güzellerini, niye yapamayasın ki :)

      Sil
  31. harika olmuş.bende sizi kıskandııımm:)))Banu hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanınca yapacaksın benim gibi Halimecim :)

      Sil
  32. harika olmuş tek kelimeyle..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  33. Olmuş,olmuş canım.Olma mı?

    YanıtlaSil
  34. MERHAABAA SEVGİLİ BANUCUĞUM,BENİM MERHABA SENİNKİ GİBİ GÜZEL OLDUMU BİLMEM,ELLERİNE SAĞLIK VALLA ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BODRUM GEZİSİNDEN SONRA İYİ GELDİ:)ŞAKA BİR YANA ÇOK YÖNLÜ ,ÇOK YETENEKLİ,SÜPER ÖTESİ BİR İNSANSINIZ HERKEZİN HARCI DEĞİLDİR,ORALARIN,BAĞ BAHÇE İŞLERİNİ ,BİRDE HOBİLERLE UĞRAŞMAK KUTLARIM SENİ BÜTÜN KOLAYLIKLAR SENİN OLSUN İŞLERİN HEP RAST GİTSİN SEVGİLER..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Süheylacım, bu hobiler olmasa hayatım bomboş olur inanki :)

      Sil
  35. süper olmuş ben bunlardan karton üzerine yapışkanlı kağıtla kızlarımın ismini yazmıştım.yataklarının baş ucuna. amam bu süpermiş. hemen bende yapıcam. paylaşım için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Marifetli hanımlar klübü, ev içi için karton üzerine iyi fikir, fikirlerden fikirler doğar böyle :)

      Sil
  36. Ne kadar güzel şeyler yapıyorsunuz, maşallah size.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Okuyanım, Bıdıkta, ben de öpüyoruuuuz :)

      Sil
  37. Olmaz olurmu ablacım harika olmuş, hamaratların hamaratı:)))

    YanıtlaSil
  38. aklına ,eline sağlık süper de olmuş gerçekten:)
    senin bodrum da tüm bloggerlara yetecek malzeme var vallahi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Örgü çantam, malzemelerimi paylaşabilirim gelenlerle :)

      Sil
  39. şa-ha-nesinnnnnnnnnnnnnnn merhaba canım ablammm:))

    YanıtlaSil
  40. olmazmı çok güzel olmuş,bayıldıım.hemen denemem lazım.ellerinize,emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  41. Bravo sana Banu abla süper olmuş..

    YanıtlaSil
  42. Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Harikalar Atölyesiii :)

      Sil
  43. Olmak ne kelime, harika... Hemen yazlık eve bir tane yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Hayalci, seninki de kimbilir ne şeker olacaktır, paylaşacaksın değil mi :)

      Sil
  44. şahane! tek kelime ile şahane, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Samsa Hülyacııım :)

      Sil
    2. gerçekten çok beğendim, 3.5 yaşındaki kızımın odasını bebek odasından çoçuk odasına değişitiriyorum, onun ismini yazmak istiyordum, ben çarpı işi ile yapıp çerçevelemeyi düşünüyordum ama dünden beri sizin yaptığınızın çooook daha güzel ve eğlenceli olduğunu düşünüyorum. Ancak, sizden rica etsem acaba benimle harf şablonlarınızı paylaşabilirmisiniz? şimdiden teşekkür ederim.

      Sil
    3. Hülyacım bana bir mail atarsan şablonu gönderebilirim, bekliyorum, mail adresim soldaki kolonda ....

      Sil
  45. ellerinize sağlık ne güzel olmuş bayıldım :))

    YanıtlaSil
  46. Çok güzel olmuş Banu abla..Fikir diye ben buna derim..Akıl akıldan üstündür her zaman..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  47. çokda güzel olmuş. şahane. rengarenk. bravo size........

    YanıtlaSil
  48. Harika olmuş bayıldım.....

    YanıtlaSil
  49. Süpppper olmuş. Fikir çok hoş :)

    YanıtlaSil
  50. herkes gibi ben de çok beğendim hatta bayıldım. Büyük ihtimalle fikrinden esinlenmeyi (kabaca çalmayı :)) düşünüyorum. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  51. Ablacım diyorum ya hep sen SÜPERSİN, maşşallah fikir bitmiyor sende... Ellerine sağlık çok güzel, harika, muhteşem olmuş :D Sevgiler...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)