13 Mayıs 2012 Pazar

Mutfak Sohbeti.... :)

Bayılırım mutfak sohbetine...
Nedense en güzel sohbetler mutfakta oluyor, hani özellikle yabancı filmlerde, hatunun arkadaşı gelir, hemen mutfak masasına otururlar  kahvelerini alıp, bi sohbet bi sohbet, içim gider :)
Ya da, yemeğe gelmiştir arkadaş ailece, mutfakta ev sahibi yemek hazırlarken bir yandan da arkadaşıyla sohbet eder, tıpkı böyle...

Ama bu fotoğrafta bir terslik var :))
Sağda duran ev sahibi, yemek yapan misafir :)))

Yani sağda boş boş sohbet eden ben, yemek yapan misafirim de Sibel, hani Sibel'in Hobi Dünyası blogu var ya, hani harika ahşap oymalar, dekopajlar yapar, siparişle de çalışır, işte o Sibel, ve eşi Murat ve tatlış oğlu Yiğit :)
Eeeee.... burası bizim ev, bizde böyle, her türlü terslik beklenir değil mi :))
Evvelki sene de gelmişlerdi, sağolsunlar bu taraflara doğru geldiler mi uğrarlar...
Bu defa gece de kaldılar, gece bir sohbet bir sohbet, neredeyse sabahı edecektik :)
Uyku molası verdikten sonra sohbete kahvaltıda devam ettik :)
Ama öğlene doğru gittiler :((
İstanbul a doğru yola çıktılar, güzel bir programları var, dolu dolu...
Allah yolunuzu açık etsin canlaaaar :)

Hiiiç kıskandık demeyin, siz de gelin :))


60 yorum :

  1. Ah ah, yaşadığım evlerin mutfaklarının dili olsa da anlatsa:))) Öyle tatlıdır mutfak sohbetleri. Tamam yalan söyleyelim bâri, kıskanmadık:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan olduğunu biliyorum zaten Nedretiiim :)) Ah o mutfaklarda ne dedikodular yapılır değil miiii :))

      Sil
  2. İçimden okuyorum okuyorum bir kahkaha patlattım,eşim diğer odadan ne oluyo diyor:))) çok şekersiniz Siboşuda çok severim :)) senide tabiki:)) çok güzel bir post paylaşım için teşekkürler:)) Anneler gününüzü kutluyorum,annenin ismi aklıma gelmedi:)))ellerinden öpüyorum,anneler gününü kutluyorum. Bugün bi haller var bende ablama doğum günün kutlu olsun demişim:))) Birazdan kayınvalideme gidiyorum hazırlanmam lazım pc başından kalkabilirsem tabiki:)) öptüm sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycııım, hep gülelim inşallah :)) Kayınvalidene gidebildin miii :))

      Sil
    2. Gitmezmiyim.))) pasta yaptım ellerimle fırınımda yokmu burda:)) hazır kekten yaptım bayıldı .Severim kayınvalidemi:)) süper babannemiz bizim o :)

      Sil
  3. İki can bir arada ben de hiç kıskanmadım:( sibelim ne iyi yapmış yaa.
    banucum mutfak sohbetlerini sevmem diye bir hatun yoktur sanırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgü Çantam, kıskançlıktan çatlayın diye yayınlıyorum zaten :)) Gelmeyenler çatlasııın :)))

      Sil
  4. Banucum bizide bir gün çat kapı karşında görürsen sende hiç şaşırma o zaman:))
    Gelince bol bol mutfak sohbetleri yapar kahveleri höpürdetiriz.Anne sultanın anneler gününü de kutluyorum canı gönülden.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, çat kapı gelemezsin işteee :)) Evi bulamazsın kiiii :)))
      Gel gel, bloggerların dedikodularını yaparız bol bol :))))

      Sil
  5. ne kadar güzell sizin adınıza çok mutlu oldum şekerlerrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgünüm, Bıdık seni soruyooo, benden niye korkuyor ki, ben güzel kızları severim, anlat ona diyooo :))))

      Sil
  6. çok güzel bir ziyaret olmuş belli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim, darısı başınıza diyoruuuum :))

      Sil
  7. Mutfakta tezgahın bir kenarına çıkıveririm :)))
    ama burada tek boş yer ocak üstü:)))
    çok güzel bir gün olmuş sevgiler anneler günümü(nü)z kutlu olsun, sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah kuğucum, ocağın üstü de doluuu :( Gel gel, başımın üstünde yerin var :))

      Sil
  8. Hiççç kıskanmadıııımmm, Vahhh Sibelciğim Vahhhh, hatta gözümde korktu sen beni ayağımın tozu ile mutfağa sokmakla kalmaz ertesi sabah evi de silip süpürttürür üstüne bahçeyi de belletirsin:)))
    Ama Patatesleri kıskandımmm, çokk güzel görünüyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammam, biz de böyle işte, naapalım işine gelirse :)))) Patatesler gerçekten çok güzeldi, Murat soydu, Sibel doğrayıp kızarttı, ben yediiim :)))

      Sil
  9. Ne güzel bende bayılırım mutfak sohbetlerine ,hele de uzun zamandır görmediğin bir arkadaşla olursa.banucum yorumunu ve diğer yorumlarımı şimdi gördüm bloggerın yeni şeklini yüklemiştim şimdi eskiye döndüm.Her zaman yardıma hazırım canım.anneler gününüz kutlu olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esencim,bir daha böyle ödev gelirse kapını çalarız artık :)) Bak beni değil uzun zamandır, hiç görmedin, amma sohbet ederiz, günler yetmez :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Halimecim, oldu bileeee, pek lezzetliydiler :))

      Sil
  11. Anneler günün kutlu olsun ablacım.
    Çok takip ettiğim bloglara blogger ödül mimi verdim nacizane. Bir tanesi de sizin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xenepcim, sağol canımcım... blogumun köşesinde belirttiğim gibi ödül ve mimler bana göre değil be şekerim, kırılmazsın değil mi, ama beni layık gördüğün için öptüm seniii :)

      Sil
  12. Hiç kıskanmadım hiç kıskanmadım ! Yalan yalan yalan ,çatladım ...Önceki gün sevgili Begonvilli ev'le kulaklarını çınlattık bak biz de bu gidişle oralara geleceğiz haberin olsun. Banucuğum mutfak sohbetlerine bayılmayan hatun olur mu hiç ? Ben de bayılırım ,ahhh biz komşu olacaktık ki... Öptüm seni Solmaz teyzeciğimi !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colettem, ikinizi de bekliyorum o zaman, geçici de olsa komşu olmaya, masaların herbirinde ayrı ayrı sohbet ederiz :))

      Sil
  13. çok güzel hoş bir sohbet olmuş belli.afiyetler olsun...kızım anneler günü kutlu olsun diye yaz dedi.....bende elçilik ettim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcım, sağol canımcım... yani kızın söylemese kutlamayacaktın demek... cık cık cııııık :))

      Sil
  14. Çok CiCi'siniz, maşallah hiç misafirin eksik omuyor ablacım.. Bu arada senin ve anneciğinin anneler gününüzü kutluyorum.. CiCi KalıN.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı Cadım, Allah eksik etmesin misafirlerimi :) Sağol tatlııım :)

      Sil
  15. sohbet güzel,masa harika,Sultan teyzem nerde.dünyanın en güzel annesine… Anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicim, gelenler güzel ya, herşey de güzel :) Solmaz sultan fotoğraf çekmekle meşgul :) Sağol canımcım :)

      Sil
  16. Ankara havası getirmiştir Sibel sana canım.
    Gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, Ankara havasını bakalım başka getiren ler olacak mı :)))

      Sil
  17. Selam Banucum, valla pek bi keyifli gözüküyor. hava da güzel olup dışarıda kahvaltı yapabilseymişsiniz ne güzel olurmuş. Tüm annelerin anneler gününü de kutlarım bu vesile ile... Funda F.A.Ç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fundacraft, evet şanslarına hava kış gibi, ama gene gelecekler, o zaman dışarıda oluruz :) Teşekkürleeer :)

      Sil
  18. Ne kadar tatlı çıkmışsınız öyle :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Beyaz Sayfa, biz zaten tatlıyız yaaaa .. :)))

      Sil
  19. Kıskandııık, kıskandık. Kendimi sizi ziyarete gelmiş bahçelerde bağlarda geziyor, sizinle sohbet ediyorken hayal ediyorum. Solmaz teyzede resimlerimizi çekiyor, Olmaz olmaz demeyelim, olmaz olmazda olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevginin ruhu, hayaller gerçek olur dilerim, neden olmasın kiii :)

      Sil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Ayyyy ablacım yaaa süpersin :D bugün telefon telefon üstüne :D "Sibel, Banu abla ya gitmişsin, resimlerini gördük" v.s. deyip durdular sağolsunlar :D Güzelim ne çabuk yayınladın harikasın...

    Herşey için teşekkür ederim ablacım, ellerine sağlık :D Vallahi kıskananlara diyorum ki, fırsat buldukça Banu ablamı ziyarete gidin, hatta diğer blogger dostlarımızla buluşmalar yapın :D Daha İstanbul da kimlere gidicem. Mesela bugün 4 blogger dostumla birlikteydim ne mutlu bana yahu :D

    Bu arada bugün de Şuledeyiz ablacım, yarın Avrupa tarafına geçicez inş.

    Seni ve sevgili Solmaz teyzeyi çok seviyorum, iyi ki varsınız iyi ki sizleri tanımışım...Teşekkürler güzel yüreğiniz ve misafirliğiniz için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibeliiim, gelmeyenler çatlasın diye çabuk çabuk yayınladım, bak çatlayanlara :))))
      Biz de çoook teşekkür ediyoruz hayatımıza renk kattığınız için:)
      Kulaklarım çınlayıp duruyor, oram buram çekiştirilmekten uzadı, yavaş olun accık :))

      Sil
  22. herzaman sevdiklerimizle keyifli vede mutlu zamanlar geçirelim inşallah güzel günler hepimizn olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Serpilcim, amiiin... İnşallah...

      Sil
  23. Ben geldiğimdede böyle olacak galiba Banuuu,börek yapıcam ya. Ama bak anlaşalım ayakta dikilip öööle seyretmek yok açmaya,bükmeye yardım isterim.Hadi öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabişim, açmadan bükmeden pek anlamam, ama çok güzel yerim :)))
      Hele bi gel de :))

      Sil
  24. banu abla birgün bende senle o masada sohbet etmek isterim sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fikir projeleri, ben her daim sohbete hazırım şekerim :)

      Sil
  25. Valla Banucam çok keyifli bir gün olduğu belli :) ne güzel böyle buluşmalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım, gerçekten dostlarla buluşmak çok keyif verici :) Seninle de birgün keyif yaparız belki :)

      Sil
  26. heyy sibel ve sen1ne güzel olmuş.sibel istanbul ziyaretlerini söylemişti ama sen süpriz oldun bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanayım, ne de olsa ben programlı şeyleri sevmem, böyle sürpriz çıkarım :))

      Sil
  27. Güzel dostluklarınızın ve keyifle muhabbetlerinizin artarak çoğalması dileğimle.
    Orada olsam Bıdık'ın yanından hiç ayrılmazdım sanırım:) Öptüm Bıdık'ı kocaman:)
    Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyanım, merak etme, bu kadar çok seversen Bıdıkta senin yanından hiç ayrılmaz zaten :))

      Sil
  28. Banu Hanım,sizden sonra Sibel Ablayla yarım saati 4 saate çevirdik..Nasıl oldu inanın hoş muhabbetten anlamadık..Sizden çok mutlu birşekilde ayrılmışlar ve anlata analata bitiremediler..Bizde her an sürpriz yapabiliriz eşimle haberiniz olsun..Nasıl olsa kekler deepfreeze de ;)))
    Görüşmek dileğiyle.. SEVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miraycım, yalnız biraz acele edin, dondurucudakiler bitebilir, bu havalar yüzünden sıkıntıdan anamla habire yiyiyoruz :)))
      Ama bana "hanım"demeyi bırak olur mu :))

      Sil
    2. Peki Banu Ablacım ;)
      Afiyet bal,şeker olsun! Mühim olan görüşmek,ben yapar getiririm ;)
      Öpüyorum ;)

      Sil
  29. MUTFAĞINIZA BAYILDIM BANU ABLACIM ÇOK HOŞ GÖRÜNÜYORSUNZ UMARIM BİR GÜN BENDE EVİNİZİ ZİYARET EDER SİZİNLE TANIŞMA FIRSATI BULURUM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de kim olduğunu bilsem :)) Adsız :))

      Sil
  30. Nasıl samimi ve içten bir insansın sen...misafirlerin eminim çok rahat etmişlerdir...bende kıskandım....sevgiler ablacım...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)